booster spirit orgineel uitlaat

svenneke

Well-Known Member
hey ik wil mijn booster spirit beetje opdrijven.

heb gehoord dat er in je uitlaat een prop zit (rondel).
en die moet je er uithalen.

klopt dat? en zit die niet te diep in de uitlaat zelf bij een orginele uitlaat.

grtz svenneke
 
Advertisement - register to remove this

Als het goed is zit hij in het uiteinde en dus niet te diep. En vaak kan de het uiteinde er ook afhalen zo kan je er beter bij. En anders er ff inslaan met een schoevendraaier en hamer;)
 
heeft me broer me ook verteld dat die net aan het uiteinde zit.

maar paar dage terug heeft een vriend zijn vader tege me gezegt dat die zo wat in het midden zit belde naar een scoot zaak en vertelde me net het zelfde dus ik weet het niet echt goed.

maar als die prop er uit zou zijn hoe veel km zou die sneller gaan?
moet je dan ook nog grotere sproeiers steken?
 
Als je hem wilt verwijderen:
uitlaat eraf doen. (2bouten aan het carter en 2 in de cillinder)
en aan de kant van de cillinder ( waar de uitlaatgassen van de cillinder erin komen) zie je een rondel ingelast
die kun je eruit boren of uitslaan
Sproeier moet lichtjes omhoog ( maar je kan best even rijden en testen zonder iets te veranderen)
als de vario ring er ook uit is kan je wel een 65/70km/h rijden
mvg
 
dus als het alleen bij de uitlaat er is gaat die wss een 5 tot 10 kilometer per uur rapper?.

heb hem 2de hands gekocht en toen ik test rit maakte ging die 70 toen die hier aankwam ging die 25 maar ze hadden een stukje van me uiteinde aan me uitlaat dicht genopen weer open getrokken toen ging die 40 dus wss zit de prop er nog wel in?
 
mag gesloten worden

krijg me uitlaat er niet af heb geen brug en zit te diep onder me kappen maandag nieuwe uitlaat halen en er onder late zette
 
Back
Top