Aangeboden Booster Next Generation

Status
Not open for further replies.

BoTJe

- -
Met enige spijt in het hart bied ik hier mijn Booster NG categorie B aan. Ik heb hem zelf 8 jaar geleden particulier aangekocht en in m'n tienerperiode mee rondgetoerd.

Toen ik m'n autorijbewijs behaalde is ie een aantal jaar onder een doek verdwenen met het idee dat mijn jongere broer er ooit zou mee rijden. Toen hij eindelijk de vereiste leeftijd had om er mee te rijden toonde ie er echter weinig tot geen interesse in waardoor de scooter nu toch in de verkoop gaat.

Het motorblok is nu een kleine 100km geleden helemaal gereviseerd geweest:

- Er zijn nieuwe krukaslagers + dichtingen gestoken,
- De cilinder heeft een hoonbeurtje achter de rug,
- Eveneens is er een nieuwe overmaat zuiger geplaatst,
- Vanzelfsprekend zijn er ook nieuwe cilinderdichtingen gestoken.
- Verder zijn er nieuwe gewichtjes geplaatst in de vario en zijn zitten er nieuwe trekveren in de centrifugaalkoppeling.

De booster staat helemaal origineel qua motorisatie met uitzondering van de mooie yasuni R uitlaat en loopt een kleine 60 km/u.

Uiterlijk zijn er witte pinkerkapjes geïnstalleerd alsook een witte achteruit/stopkap. De lichtjes zelf zijn natuurlijk van het gekleurde type (oranje en rood) zodat deze conform zijn met de opgelegde reglementering. Verder is er nog een zijdelingse pekkel voorzien.

Als laatste is er dan ook geen enkele vorm van kapschade. Er is nergens een schreefje of putje te bespeuren.

Omdat foto's natuurlijk meer zeggen dan woorden kunt u er hieronder enkele bekijken.

001k.JPG


002k.JPG


003k.JPG


004k.JPG


005k.JPG


006k.JPG


De scooter kan gelijk waar in vlaanderen geleverd worden. Er komt dan wel een meerprijs bij afhankelijk van waar u woont.

Prijs : € 900,-

De prijs is een vraagprijs, er mag met andere woorden altijd een serieus bod op geplaatst worden.

Voor meer informatie en/of foto's kunt u mij altijd mailen via pm
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top