Golfmonkey New Member 12 April 2024 #1 Hallo Ik heb een booster nieuw model ‘13 Hij is nog in rodage maar die reed 65-70 maar had een dip na optrekken en dan kwam die terug op zijn snelheid wat heb ik gedaan : Rollen vervangen naar 4.8gr en de dip is weg 30min gereden alles inorde daarna pauze en nu rijd die nog maar 37 en niet rapper wat zou dit kunnen zijn Rollen te licht?
Hallo Ik heb een booster nieuw model ‘13 Hij is nog in rodage maar die reed 65-70 maar had een dip na optrekken en dan kwam die terug op zijn snelheid wat heb ik gedaan : Rollen vervangen naar 4.8gr en de dip is weg 30min gereden alles inorde daarna pauze en nu rijd die nog maar 37 en niet rapper wat zou dit kunnen zijn Rollen te licht?
Banzai Active Member 12 April 2024 #2 Ik heb een nieuwe bril nodig, welke glazen moet ik hebben? Zonder enige details van je setup, is hier niets zinnigs op te zeggen. Upvote 0 Downvote
Ik heb een nieuwe bril nodig, welke glazen moet ik hebben? Zonder enige details van je setup, is hier niets zinnigs op te zeggen.
Golfmonkey New Member 12 April 2024 #3 Setup is 49cc cillinder mineralli 17.5 carbu dellorto Sproeier 76 Standaard luchtbox Vario standaard met 4.8 gr Uitlaat sito plus Upvote 0 Downvote
Setup is 49cc cillinder mineralli 17.5 carbu dellorto Sproeier 76 Standaard luchtbox Vario standaard met 4.8 gr Uitlaat sito plus
Banzai Active Member 12 April 2024 #4 Vario moer losgelopen? Rollen niet meer op de juiste plek in de vario (als in niet de juiste maat gebruikt). Upvote 0 Downvote
Vario moer losgelopen? Rollen niet meer op de juiste plek in de vario (als in niet de juiste maat gebruikt).
Golfmonkey New Member 12 April 2024 #5 Ok ik kijk dit na dankje voor de hulp ik laat iets weten Upvote 0 Downvote
Lukie4ever New Member 11 July 2024 #7 Heb je een fotootje van je kapotte koppeling ben wel benieuwd heb er nog nooit een stuk gezien Post automatically merged: 11 July 2024 Lukie4ever said: Heb je een fotootje van je kapotte koppeling ben wel benieuwd heb er nog nooit een stuk gezien Click to expand... Wel een koppeling waarvan ik zelf het koppelingshuis ben vergeten op te zetten (ik heb geen idee hoe ik dat nou kon vergeten) en de carterkap er op, de segmenten kwamen bij poging tot rijden mijn carterkap uit zetten Upvote 0 Downvote
Heb je een fotootje van je kapotte koppeling ben wel benieuwd heb er nog nooit een stuk gezien Post automatically merged: 11 July 2024 Lukie4ever said: Heb je een fotootje van je kapotte koppeling ben wel benieuwd heb er nog nooit een stuk gezien Click to expand... Wel een koppeling waarvan ik zelf het koppelingshuis ben vergeten op te zetten (ik heb geen idee hoe ik dat nou kon vergeten) en de carterkap er op, de segmenten kwamen bij poging tot rijden mijn carterkap uit zetten