boos kijkers voor neos

Chasiinny

Well-Known Member
hallo,


Ik een yamaha neos en ik heb wel is van die filmpjes op youtube gezien

Met van die booskijkende oogjes


358p6k5.jpg



Dit bedoel ik

maar ik weet niet hoe dat zou moeten moet ik dan de hele kap gaan bewerken

of zijn het gewoon dingentjes die je er zo op kan klikken :p

alvast bedankt :p:)


Cheers
 
Advertisement - register to remove this

Kan aan mij liggen, maar volgens mij staat er geen enkele voor de Neos tussen en van die er wel tussenstaan staat er een uitleg bij hoe je hem vast moet maken8P
 
gebruik ff de search, daar vind je how to's voor oa booskijkers en polyester tips.

anders zou ik voor ideeen ff op customscooterparts kijken, die verkopen kant en klare neos kappen:D
 
zeggum mensen ik heb laatst wel ergens gezien dat je een kant en klare kap voor neos kan kopen hoor! moet je ff goed zoeken op internet, en soms is er ook wel eens zulke kappen op marktplaats. goed zoeken dus.
 
zeggum mensen ik heb laatst wel ergens gezien dat je een kant en klare kap voor neos kan kopen hoor! moet je ff goed zoeken op internet, en soms is er ook wel eens zulke kappen op marktplaats. goed zoeken dus.


ja op customscooterparts kan je ze kant en klaar kopen, maar dat is een 1 mans bedrijf die ze zelf maakt.

er zijn nog geen fabricanten die ze met honderden tegelijk kan maken.
 
Ja maar als ik er een vind moet hij ook nog maar de zelfde kleur zijn van me scooter anders ziet het er niet uit

en zelf spuiten daar begin ik niet aan want dat gaat niet goed komen :p
 
of zoek een kap die mischien als combinatie kleur voldoet:)

bijvoorbeeld ik heb rode kappen, maar met mijn zwarte voorkap, heb ik een mooie combinatie.
 
of zoek een kap die mischien als combinatie kleur voldoet:)

bijvoorbeeld ik heb rode kappen, maar met mijn zwarte voorkap, heb ik een mooie combinatie.


zoals wat jij ook hebt

Hmm

ik heb niet heel veel geld meer over om hem nog echt te pimpen

mijn scooter is beetje donker groen

wat zou een mooie kleur zijn als voorkap ?

dan spuit ik die zelf wel ander kleurtje

want om precies de zelfde kleur te krijgen lijkt me lastig
 
Als die nu nog in de originele lak staat dan zou ik ABSOLUUT niet 1 kap gaan spuiten, sowieso niet gaan spuiten want je krijgt het niet meer zo mooi als je geen spuiter bent (of flink wat ervaring hebt). Maar vooral niet 1 kap gaan spuiten dat gaat er hoe dan ook verneukt uitzien omdat alles dan mooi is behalve die voorkap die zal lijken alsof je een ongeluk hebt gehad en er nu even een andere kap op hebt gezet of zelf idd een beetje bijgespoten hebt... wordt gewoon lelijk klaar :p
 
Ja alles kan maar als je het voor de eerste keer doet dan durf ik wel te wedden dat het bij 9/10 er duidelijk gespoten uit zal zien, en DAAROM niet mooi zal staan bij de andere kappen die nog wel in originele lak zitten :)
 
Back
Top