Bok eraf?

hebo-aeroxje

Proud member
Ik wil binnenkort een zijstandaardje gaan monteren...
Ben verder geen technisch wonder ofzo, maar met een
beetje hulp moet dat standaard er wel op te zetten zijn,
en ik hoop ook op een gebruiksaanwijzing, maar goed,
das niet het punt, hoe krijg ik de bok eraf?
Ik heb al ff gekeken en het lijkt of ie aan een soort as hangt,
maar ik zie verder geen systeem van schroeven of
moeren/bouten waarmee hij vast zit... Of is dat er tog wel...
Als jij weet hoe het moet reply ff

greetz arthur
 
Advertisement - register to remove this

bij mij zat er op het einde van die as een (kan ff niet op de naam komen, maar het is een soort "ring" die ervoor zorgt dat die as niet kan bewegen)


oja, bij zijstandaard zit geen handleiding hoor (niet dat het moeilijk is om erop te zetten)
 
Originally posted by hebo-aeroxje
ros ik hem eraf dan krijg ik hem er nie meer op heb k zo het idee
wil hem tog wel bewaren, mogt het nog eens nodig zijn...

mzzl

Hou je bok er gewoon onder
heb ik ook
wel makkelijk bij het tanken en als je ff ergens staat te praten en je wilt ergens zitten
ga je mooi op je scoot zitten
en met sleutelen ook wel makkelijk

Dus...
 
Originally posted by bond007
bij mij zat er op het einde van die as een (kan ff niet op de naam komen, maar het is een soort "ring" die ervoor zorgt dat die as niet kan bewegen)

circlip :)

enne bok moet je er dus ff wel afschroeven. Is erg gevaarlijk in schuine bochtjes...
 
mja..
ik had gisteren ook me zijstandaart gemonteerd..
en ik dacht dat ik nu wel lekker schuin over de rotonde kon ..
NOT..
opeens schaaftte de zijstandaart toch wel over het asfalt..
agja..
als je toch schuin wil neem dan nix..
 
Originally posted by Sjoerdyo
Gewoon deraf slijpen en wegpleuren die rotzooi, voordeel is juist dat je kan kicken zonder dat je hem op de bok hoeft te hijsen.

Vergeet niet dat je hem niet voor nix op die bok moet zetten om te kicken...

ennuh, minarelli middenbokken zijn KUT. Als je geluk heb kan je die pin er zo uitschuiven, maar vooral als je scoot al wat ouder is moet je hem kapot slijpen....
 
nee bij de aerox moet ik hem wel eerst op de bok zetten wil ik kunnen kicken... Maar goed, als de pin er niet is uit te slaan wordt het dus slijpen... Nou, het zach er daar onder nog schoon en rostvrij uit dus ik hoop dat het lukt... En over die bochten... Ik KAN wel strakke bochtjes maken maar dat doe ik meestal niet... Een klein beetje grint of een plotseling nat stukkie en je ligt dus mooi wel he... laterzz....

nog meer goeie tips, kom maar op...
 
starten? jaja errug rappig hoor, en weet je, zelfs ik als forum newbie wist dat je dan kan starten jah... Maar als je de reply van die hebo nrg vent mag geloven, hebben ze er een speciale reden voor dat je alleen kan kicken als ie op het standaard staat... Kzou overigens niet weten waarom ie dat zegt, want er zijn genoeg roxies waarbij dat dus helemaal niet hoeft, maar goed..

als niemand hier iets zinnigs op weet laat dan ook maar hoor!

mzzl
 
Back
Top