Boete via Kenteken?

Status
Not open for further replies.

Talmon

Picobello B.V.
Beste mensen,

Ik reed vandaag lekker op me scootertie naar huis van school. En tot mijn schrik reed er ineens een Politie auto naast me, ze gingen net zo hard. Oftewel ze zagen dat ik 75 km/h reed ongeveer.

Nu wist ik een slim weggetje om hun te vermijden bij een aan komend rotonde, dus ik ben niet gepakt. Maar nu vraag ik me af, kunnen ze me ook be boeten via mijn kenteken wat ze misschien op hebben geschreven o.i.d??

Alvast bedankt.

Wouter
 
Advertisement - register to remove this

uiteraard :)

wat gebeurd er met een auto die geflits wordt oid ?
krijgt de boete ook gewoon op de mat..
en met de kentekens op de scooters/brommers tegenwoordig kunnen ze dat ook zo doen :)
 
Hmz, oke.

Nou denk ik (hoop ik) dat het in mijn geval niet zo is, want ze reden denk maar 5 seconde naast mij, toen merkte ik het al, toen heb ik gelijk snelheid afgenomen, zodat ze op mij uitliepen.

Maarja, ik zie het vanzelf wel...

iig bedankt, nu weet ik een beetje wat ik kan verwachten..

Heb ook nog een ander vraagje, ik had last van piepende remmen, toen heb ik de remblokjes vervangen, maar het piepen is nog niet over? Iemand een idee wat het dan kan zijn?

Alvast bedankt.
 
Last edited:
hahaha reken maar op een vette prent....

het ding heeft niet voor niets een kenteken.... het kenteken is er ook alleen maar gekomen zodat ze boefjes aan de hand van het kentekennummer kunnen opsporen....

ik reed ooit n x langs een politiecontrole... agent gaf me een stopteken... ik had geen zin om te stoppen (reed ook ongeveer 80 km/u) en reed met een slalom om de agent heen...

niks meer van gehoord.... maar toen reden we nog in de tijd met het oude verzekeringsplaatje ipv kenteken.. :)
 
als je geluk hebt keken ze alleen maar naar je en dachten , och laat maar lekker rijden..

als ze echt naar je op zoek waren vinden ze je wel , meestal wachten ze je dan thuis wel op oid , en zou het echt zo erg zijn geweest dat ze je achtervolgden zou het vluchten zijn , en dan ben je wel duur uit als ze daar een bekeuring voor willen geven.

mja ,zal wel een beetje meevallen allemaal , zolang je je hebt gedragen verder toen ze naast je reden is er meestal niks aan de hand..
 
Ik reed gewoon heel normaal, het was langs een provinciale weg, dus gewoon helemaal recht, kun je niet veel fout doen behalve te hard rijden. En echt op zoek naar me zullen ze niet zijn, want ik rijd pas 3 weken scooter, en dit is de 1e keer dat de politie me zag.

Hoop dat het allemaal meevalt :p

Maar iemand een antwoordt op me vraag over remsysteem?
 
als t zon figuur is die de avond ervoor vergeten was zijn vrouw een beurt te geven, dan kunnen ze je nog wel naaien....

maat van mij kreeg 1x toen die door rood reed met de auto (wist ie zelf niet meer) een prent van een wout die doodleuk een briefje naar zijn huisadres stuurde. Wss was het een agent in burger, of een onopvallende surveillance..

maar als ze je willen naaien doen ze dat ook gewoon hoor...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top