Boete na meer als jaar

aarsvlek

Well-Known Member
Hallo

Ik heb op 5 maart 2008 een overtreding gemaakt met mijn bromfiets op de rollerbank ,dit werd door justitie bepaald.

Daar heb ik sindsdien niks meer van gehoord, tot vandaag

Ik kreeg in een keer een keer een boete van 240 euro(31km/overschrijving max snelheid)

maar ik kreeg vandaag pas de boete binne

kan ik daar wat tegen doen? het is al meer als 1 jaar geleden!

mvg danny
 
Advertisement - register to remove this

Nee die moet je gewoon betalen volgens mij bestaat er geen kwijtschelding door dat het zo lang duurt, zoek het anders even op op google ofzo (Ik moest ook 9 maanden wachten voordat ik boete kreeg voor Roodlicht en verdrijvingsvlak)
 
ik zou iig geval bezwaar maken, je hebt nu een grote kans op winnen en je hebt niets te verliezen.

of ze schrappen de boete helemaal, of ze verminderen hem.
 
Ik heb ook nog een boeite open staan meen ik. Dit is ook al langer dan 4 maanden geleden en heb nog niks binnen. Deze ging wel via officier van justitie. Moet ik dan ook gewoon een bezwaar schrijven zodra deze binnen is?
 
alles staat netjes op de boete beschreven

als je bezwaar wilt maken, staat er of op de boete een adres, of je moet een en ander aankruisen.

zolang je nog niks binnen hebt kan je ook nog geen bezwaar maken.

wacht maar even af, alles staat als het goed is op de boete zelf
 
Weet wel waar heen. Maar normaal kan ik zo een heel verhaal lullen om ergens onderuit te komen. Maar dan niet.... Want zou niet weten wat je er dan heen moet schrijven.
 
Ik heb dit ook een keer gehad en bezwaar aangeschreven,
Een verkeersboete ie een overtreding, en die boete moeten ze binnen 2 jaar sturen en is dus gewoon nog geldig, en je zal hem gewoon moeten betalen.
(een misdrijf boete is zelfs 5 jaar)
 
Back
Top