Boete Help

Status
Not open for further replies.

Kamboa

Well-Known Member
Ok ik dus rijden op me aerox door de straat waar je 30 mag ik reed 73 ja ik weet het super dom |(

Dus kwam in eens een undercover moter agent achter me aan .... ik kreeg een boete van €70 en me rijbewijs is ingetrokken...

Mijn vraag krijg ik em wel terug of kan ik voortaan met de bus gaan tering zooi ... -.-

PS: het is me eerste boete
 
Advertisement - register to remove this

niet dat het daardoor minder interessant is om te lezen :)
Nu kunt ge uzelf toch ook niet meer inhouden van het lachen.....Ben hier weg van dit topic want heb t'gevoel dat die persoon toch niet gaat reageren ben niet zeker maar heb dat voorgevoel. He bedankt hoomie was toch wel een goede opmerking.....klein détail weliswaar maar terecht......WHOEHAHA see ya later.....ssssssttttttt niemand buiten gij heeft dat door....euh.....hoop ik......hahaha
Prettig gestoord zijn doet geen zeer en ik kan dat weten. Als ge me in de toekomst mocht zoeken ge weet me te vinden he daar waar het al laaaaaaaaang stil is.
 
Doe dat maar niet kerel. Als je moet verschijnen voor de rechtbank en je laat verstek gaan wordt dit aanschouwd als disrespect voor de rechter en zijn rechtbank. De uitspraak voor je veroordeling is daarom altijd de zwaarste veroordeling die je voor desbetreffende overtreding kan krijgen. Als je niet komt opdagen lijkt het je geen moer te schelen en sta je niet in voor je daden er wordt geacht jezelf te komen verdedigen of te laten bijstaan door een advocaat. Maar helemaal niks van je laten horen of zien is MAX straf of/en geldboete zonder pardon. Indien je voor een overtreding reeds een boete hebt betaald die je per post of brief hebt ontvangen mag men je voor die overtreding wettelijk niet meer naar de rechtbank sturen hoe klein of groot de boete ook was die je dan al betaald zou hebben. Verschijnen voor de rechtbank is meestal juist geen jaar NA de begane overtreding, justitie staat altijd door papierwerk zo'n jaartje achter. Je boete zal uiteindelijk wel meevallen en er zal grootste deel van voorwaardelijk zijn en slechts een klein stukje effectief. Slechts bij herhalingen word het pas echt menens. Indien je rechtsbijstand zou hebben kun je gratis advocaat sturen zelfs een die je mag kiezen zoniet zou als ik van jou was zelf in eigen persoon naar de rechtbank stappen als men je laat komen maar zeker niet wegblijven of niemand sturen doe dat niet. Je bent verwittigd een verwittigd man is er twee waard.

JACK CUSTOM is weer bezig om oude CUSTOM koeien uit de sloot te halen..
Hoop dat je wakker bent en de datum ook nog hebt gezien. Topic stamt uit 2009.. dat is 11 jaaar geleden.
 
JACK CUSTOM is weer bezig om oude CUSTOM koeien uit de sloot te halen..
Hoop dat je wakker bent en de datum ook nog hebt gezien. Topic stamt uit 2009.. dat is 11 jaaar geleden.
Ja,ja k'weet het. HAHAHA....foutje........gaat iedereen me dat nu komen zeggen? Hoop dat ge de laatste zijt maar vrees dat er het me nog wel eene komt zeggen hoe hulpzaam ik ben jaja zelfs na 11 jaar krijgt ge van mij nog reactie. Welke goede ziel zou dat doen? Ik hoor het u al denken" de lompste eerst". Ach ja positieve is dat het waarschijnlijk een lach brengt op iemands gezicht in deze toch wel lastige coronatijden.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top