This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Boete begrenzer en technisch vraagje

william1902

Well-Known Member
Hallo,

Ik heb een Peugot Speedfight dat ding loopt ong. 70 - 80 en maakt een gigantische herrie, ik denk dat hij sowieso boven de 97 DB uitkomt, hoe kan ik dat kreng wat zachter maken zegmaar?

en ik wil een Eurobegrenzer op mijn scooter laten zetten voor 3 tientjes, maar wat is de boete als politie erachter komt dat ik er een begrenzer op heb zitten?

Met vriendelijke groet,

William

dat is juist het fijne van een euro begrenzer. ze vinden um niet. tenzij hij mee word genomen naar het kleine kamertje van ome agent en die gasten zijn wel een beetje slim

(kep ook een euro begrenzer)

ja ik heb laatst iets gehoord van 120 euro. maar ziet je scot er heel sportief uit en de grote vraag zit er een toerenteller op? doe gaat en zwaberen met een eurobegrenzer. maar ik ben er tevreden mee. en een hele goede garantie regeling. wat voor un scoot heb je?

w8 ff wat wil je nu zegge over die toerenteller wnt ik snap er ff niks vn wt je nu zegt...

mijn scootr ziet er vrij sportief uit en heeft een toerenteller vn s6 zown externe zegmr.
wt is er nu als ik en eurobegrenzer drop zet die heb ik hier al thuis ligge.

jah sorry vorige avond iets te lang gewerkt haha.
maar jullie hebben um goed opgelost.

volgende week weer een raadsel ha ha

maar goed. als je die toeren teller hebt dan lukt het niet is het een digitale of een analoge. daar bedoel ik mee: kun je hem weg klikken of zie je de toeren teller altijd.
vraag gewoon of ze hem 55 kunne laten gaan met begrenzer.
wat ik heel goed vind van de begrenzer is dat de garantie regeling echt supper is.
nou ik zeg nog een keer DOEN