Hoi,
ik bied hier 2 complete jaargangen aan voor de studie international business & management studies. Ik zelf studeer aan de HES te Amsterdam.
Alle boeken verkeren in absolute nieuwstaat en alle boeken zijn nieuw gekocht bij de Selexyz.
Het gaat om:
- Principles of accounting door Needles/Powers & Crosson, 9de druk.
- Marketing research door G. Churchill & D. Iacobucci, 9de druk.
- First course in business statistics door McClave/Benson & Sincich, 8ste druk.
- Cost accounting doo Horngren/Datar & Foster, 12de druk.
- International business door Czinkota, Ronkainen & Moffett, 7de druk.
- Principles of marketing door Kotler, Wong, Saunders & Armstrong, 4de druk.
Tevens heb ik nog 2 boeken van mijn exchange aan de London Metropolitan University:
- Corporate strategy door Richard Lynch, 4de druk.
- Corporate financial management door Arnold, 3de druk.
Boeken zijn allemaal eigenlijk nieuw te nemen, het zijn zeer nette boeken zonder scheuren of andere beschadigingen. Meer foto's zijn uiteraard mogelijk, de ISBN nummers heb ik natuurlijk ook.
======
Hoi,
ik heb de volgende boeken liggen die ik nieuw gekocht heb op de VU voor mijn studie economie.
Managment & organisatie (werkboek) door Keuning & Eppink 8ste druk.
Management & organisatie (theorie) door Keuning & Eppink 8ste druk.
Micronomics door Perloff 3de druk.
Principes van marketing door Kotler/Wong/Saunders en bewerkt door Broere 3de druk.
Basic business statistics door Berenson, Levine & Krehbiel 10de druk.
De opbouw door Broere & Dijksma 2de druk.
De nieuwprijs van deze boeken was 350 euro.
Alle boeken bevinden zich in zeer goede staat, van sommige boeken is het hoekje van de kaft een beetje omgeslagen doordat de boeken in een tas hebben gezeten. Verder geen scheuren oid, gewoon prima boeken die amper gebruikt zijn. In het boek basic business statistics is 1 woord vertaald en in het boek geschreven, in de overige boeken is niet geschreven.
We komen wel uit de prijs.
Groeten, Erik
Foto's kan ik uiteraard mailen