Shane
A.k.a. Podolski
Hoi,
Ik heb een rode BMW 318is te koop staan.Ik heb er zelf 6 maanden lang vol plezier in gereden, en ik vind het ook erg vervelend dat ik de auto weg moet doen. (financiële redenen).
Het gaat om een rode 3-serie coupe uit 1993.
Hij heeft vrij veel KM's gelopen, maar is wel altijd goed onderhouden.
Ik heb in de afgelopen 6 maanden zelf ongeveer 6000 KM gereden zonder problemen (korte ritten). Hij heeft me geen enkele keer in de steek gelaten.
De auto loopt mooi stationair, en hapert niet of iets dergelijks. Hij schakelt nog erg scherp, en stuurt ook nog goed. De auto start altijd in 1 keer.
Opties:
Elektrische ramen
Stuurbekrachtiging
ABS
Airbag
Klapramen achter
Deelbare achterbank
Startonderbreker
Centrale deur vergrendeling met afstandsbediening.
Remus eind demper (twv 600,- bon aanwezig)
K&N 57i vervang filter
Gele mistlampen
Geel grootlicht
M3 strips rondom
M3 instaplijsten
M3 verlichte schakelpook
Radio cd-speler met usb en sd aansluiting
Ingebouwde antenne (geen antenne op het dak dus)
3e remlicht
OEM BMW rood-witte achterlichten
OEM BMW oranje knipperlichten (Witte ook aanwezig)
Rondom verlaagd (ik weet niet hoeveel want ik heb hem zo gekocht)
Matzwarte spiegels
Matzwarte nieren (grill)
Voorruit met groene band
Verwarmde achterruit
Zwarte hemel, en zwarte a/b/c stijlen.
Onlangs nieuwe remblokken gemonteerd.
Min punten:
Interieur is niet mooi meer. De bestuurder stoel is versleten (de wang). Die gebeurt eigenlijk bij alle bmw's. De achterbank is de stof ook van los. Het stof op de deur panelen laat los.
De kleur van de auto is wat vervaagd (Rood vervaagd altijd). Dit is er echter weer uit te poetsen, en tegen een kleine meerprijs kan ik dit voor je laten doen.
De auto heeft hier en daar wat krasjes en puntjes (openslaande deuren van andere auto's). Maar goed wat wil je met een auto van 16 jaar oud.
De auto heeft echter nooit grote schade gehad, want alle lijnen zijn nog mooi gelijk.
En er zit wat beginnende roest op de voor schermen.
En als laatste hebben de velgen wat stoeprand schade (en 1 grote buts erin). Dit is erin gereden door de vorige eigenaar.
Voor vragen kunt u mij mailen, of pm'en.
Vraagprijs: 1250,-
Foto's:
http://auto.marktplaats.nl/bmw/283550832-bmw-3-serie-1-8-i-318is.html
Ik heb een rode BMW 318is te koop staan.Ik heb er zelf 6 maanden lang vol plezier in gereden, en ik vind het ook erg vervelend dat ik de auto weg moet doen. (financiële redenen).
Het gaat om een rode 3-serie coupe uit 1993.
Hij heeft vrij veel KM's gelopen, maar is wel altijd goed onderhouden.
Ik heb in de afgelopen 6 maanden zelf ongeveer 6000 KM gereden zonder problemen (korte ritten). Hij heeft me geen enkele keer in de steek gelaten.
De auto loopt mooi stationair, en hapert niet of iets dergelijks. Hij schakelt nog erg scherp, en stuurt ook nog goed. De auto start altijd in 1 keer.
Opties:
Elektrische ramen
Stuurbekrachtiging
ABS
Airbag
Klapramen achter
Deelbare achterbank
Startonderbreker
Centrale deur vergrendeling met afstandsbediening.
Remus eind demper (twv 600,- bon aanwezig)
K&N 57i vervang filter
Gele mistlampen
Geel grootlicht
M3 strips rondom
M3 instaplijsten
M3 verlichte schakelpook
Radio cd-speler met usb en sd aansluiting
Ingebouwde antenne (geen antenne op het dak dus)
3e remlicht
OEM BMW rood-witte achterlichten
OEM BMW oranje knipperlichten (Witte ook aanwezig)
Rondom verlaagd (ik weet niet hoeveel want ik heb hem zo gekocht)
Matzwarte spiegels
Matzwarte nieren (grill)
Voorruit met groene band
Verwarmde achterruit
Zwarte hemel, en zwarte a/b/c stijlen.
Onlangs nieuwe remblokken gemonteerd.
Min punten:
Interieur is niet mooi meer. De bestuurder stoel is versleten (de wang). Die gebeurt eigenlijk bij alle bmw's. De achterbank is de stof ook van los. Het stof op de deur panelen laat los.
De kleur van de auto is wat vervaagd (Rood vervaagd altijd). Dit is er echter weer uit te poetsen, en tegen een kleine meerprijs kan ik dit voor je laten doen.
De auto heeft hier en daar wat krasjes en puntjes (openslaande deuren van andere auto's). Maar goed wat wil je met een auto van 16 jaar oud.
De auto heeft echter nooit grote schade gehad, want alle lijnen zijn nog mooi gelijk.
En er zit wat beginnende roest op de voor schermen.
En als laatste hebben de velgen wat stoeprand schade (en 1 grote buts erin). Dit is erin gereden door de vorige eigenaar.
Voor vragen kunt u mij mailen, of pm'en.
Vraagprijs: 1250,-
Foto's:
http://auto.marktplaats.nl/bmw/283550832-bmw-3-serie-1-8-i-318is.html