BLUE ECU hapert soms bij optrekken

Fabian240803

New Member
Hi, ik heb een zip 4 iget euro4 50cc 25km editie. Heb rollen en bus ooit vervangen waardoor hij rond de 40 ging. Nu heb ik gister een nieuwe blue ECU besteld en er in gezet, echter wanneer ik optrek pruttelt hij een soortvan rond de 15-20 km, soms trekt ie dan uiteindelijk door en soms kom ik bijna tot stilstand. Na een tijdje rijden is het dan opgelost maar toch erg vervelend aangezien ik geen grote stukken rij. Iemand ervaring met dit probleem of zal ik de ECU proberen terug te sturen en een nieuwe proberen? met originele ECU had ik hier geen last van.
 
Advertisement - register to remove this

Fabian,
snortuning is in strijd met de policy van dit forum.
Dus neem contact op met de doosjesschuiver waarbij je die ECU gekocht hebt.
40 kmpu met de originele ECU komt ook hard aan als je met je bulles de straatstenen raakt!
 
Edit:
Fabian,
snortuning is in strijd met de policy van dit forum.
Dus neem contact op met de doosjesschuiver waarbij je die ECU gekocht hebt.
40 kmpu met de originele ECU komt ook hard aan als je met je bulles de straatstenen raakt!
bedankt voor je reactie, wou hem ook om laten keuren ivm met helmplicht. Bedankt voor het wijzen van de regels trouwens, wist ik niet eens oeps. Zal contact opnemen
 
Edit:

bedankt voor je reactie, wou hem ook om laten keuren ivm met helmplicht. Bedankt voor het wijzen van de regels trouwens, wist ik niet eens oeps. Zal contact opnemen
Beste Fabian en Sparky,

Ik heb precies hetzelfde probleem. Hebben jullie inmiddels een oplossing gevonden? Ik heb een Piaggio Zip 2019 injectie 25km/u. Deze is met de blue ecu gekeurd naar een bromfiets en loopt topsnelheid 55 km/u op GPS. Alleen ervaar ik inderdaad het probleem bij een koude motor bijvoorbeeld aan het begin en het einde van de dag, dat hij de eerste en meestal 2x na het starten uitvalt stationair en op 15/20 km/u stottert. Dit verdwijnt na een poosje inderdaad en loopt dan vervolgens wel weer stationair en 55. Ook merk ik dat ik veel ondertouren maak en hij dus langzaam optrekt.
 
Back
Top