Bloknummers niet goed leesbaar

larshbn

New Member
Heb maandag een keuring van snor naar brom voor mijn type 3 maar je kan de bloknummers niet heel goed lezen is dit normaal voor deze leeftijd of gaat hij hier sowieso voor worden afgekeurd? Je kan ze als je vanuit een bepaalde hoek schijnt met een zaklamp wel
 

Attachments

  • IMG_20220716_211030.jpg
    IMG_20220716_211030.jpg
    100.9 KB · Views: 24
Advertisement - register to remove this

Moeilijk leesbaar is ook leesbaar.
Persoonlijk zou ik niets aan deze nummers doen anders, afhankelijk wat je doet, denkt de ambtenaar van de RDW ook nog dat je met de nummers heb willen knoeien.
Op de foto is het moeilijk leesbaar maar met een lamp en een andere kijkhoek is dit misschien anders.
Als er geen cijfes/letters zijn weggevallen, zou ik er niet aan kraaien en gewoon, met zakdoek voor de bloedende neus, op keuring gaan.;)
 
Moeilijk leesbaar is ook leesbaar.
Persoonlijk zou ik niets aan deze nummers doen anders, afhankelijk wat je doet, denkt de ambtenaar van de RDW ook nog dat je met de nummers heb willen knoeien.
Op de foto is het moeilijk leesbaar maar met een lamp en een andere kijkhoek is dit misschien anders.
Als er geen cijfes/letters zijn weggevallen, zou ik er niet aan kraaien en gewoon, met zakdoek voor de bloedende neus, op keuring gaan.;)
Oke super bedankt voor de reactie maar de nummers staan er gewoon zijn gewoon wat vervaagd maar is nooit meer geknoeid. Ik heb morgen de keuring ik zal laten weten of hij erdoor gekomen is! Brommer zelf is nog keurig dus ik denk niet dat ze veel hebben om te zeiken
 
Back
Top