Blokken schakelbrommers

Status
Not open for further replies.
ik zie maar 1 type derbi blok staan.
Maar de nieuwe derbi's met dus de nieuwe type blokken(d50b0) zijn heel anders.
 
Nieuwe Aprilia Rs50 heeft ook een Derbi blok.
Piaggio heeft een aantal merken in hun bezit.
Vandaar dat de blokken,frame's etc. het zelfde zijn.
 
Jep das het d50b0 blok

De gpr en aprilia rs zijn vrijwel het zelfde, en ook gebruikt de aprilia sv oid ook het senda frame etc :)
 
ik heb een suzuki ts 50 xk gekocht, zouden daar ng stukken voro te verkrijgen zijn?
iemand die me kan helpen?
greetz dieter
 
Derbi GPRR blok?

Mischien was het al verteld en ben ik er overheen gescrolled. Ik zou graag willen weten wat er onder mijn Derbi GPRR uit 1997 moet. Heb er op dit moment nog de orginele cilinder onder zitten met een Technigas uitlaatje. Loopt +-85 en trekt redelijk, (moet wel ranzig snel schakelen).
En dat voor een dikke 25K op de teller met hetzelfde cilindertje. Ik zou wel eens willen overstappen naar een 80cc. Maar geen idee wat ik moet bestellen qua blokje. Mijn voorkeur gaat naar Polini. En hierbij nog maar een offtopic vraag. Ik heb geen kickstarter. Kan ik met mijn electrische start een 80cc aankrijgen. Het is op dit moment 1x drukken (koud of warm) en hij loopt direct (zonder shoke ook in de winter).

Bedankt alvast.
 
km

ik heb een vraagje ik ben binnenkort 16 en kga rs50 bj 2007 halen die best wel opgevoerd is en heeft 13,3pk, alleen heeft ie wel 15.000 gelopen en een kleine onderhoudsbeurtje gehad zoals carb schoongemaakt olie verversen enzo..

Is het verstandig om die rs50 te kopen?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top