This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Blokje van binnenin schoonmaken

Status
Not open for further replies.

Maxell

Well-Known Member
Hallo,

ik heb van iemand een blok overgenomen. Maar nou heeft ie het niet goed afgeschermd en is er vuil in mijn blok gekomen. Zie de foto.

Hoe krijg ik dit eruit ZONDER mijn blokje te splitsen, want zoveel vuil is het nou ook weer niet.

alvast bedankt

voldoende remmenreiniger en dan uitspuiten met luchtdruk.
Of gewoon volgieten met benzine kan ook wel efficient zijn.

Of je alles eruit gaat krijgen vraag ik me wel af.

Idd. Wat ik zou doen is vol laten lopen met benzine. Enkele uren in laten weken , en dan flink gaan draaien aan je krukas. Denk dat je dan wel het meeste eruit krijgt imo.

Idd. Wat ik zou doen is vol laten lopen met benzine. Enkele uren in laten weken , en dan flink gaan draaien aan je krukas. Denk dat je dan wel het meeste eruit krijgt imo.

Flink draaien lijkt me geen goed idee, dan komt het vuil nog beter bij de lagers

gewoon zoals spasta zegt met remreiniger schoonspuiten, maar of het heel blijft met zoveel vuil.

Denk toch maar dat ik mijn blokje beter dan kan splitsen, kan ik ook meteen alles goed schoonmaken. de krukas draait nog heel soepel, maar nu ik er toch in een handomdraai bij kan.... naja ik splits hem wel gewoon

met een stuk panty door je krukas heen draaien (mee laten nemen door de wangen en aan de ander kant eruit halen) wil ook nog weleens helpen de grove stukjes me te nemen.

Daarna spoelen met benzine oid.

Wel je hem 100% schoon zou ik hem toch even splitsen zoveel werk is dat ook weer niet. kost je een paar lagers&keringen.

Ik ga hem toch maar even splitsen heeft er iemand nog een goede tip om mijn carters flink te verwarmen? Een gasbrander heb ik niet tot mijn beschikking... een fohn misschien? of een verfbrander?

Idd. Daar doe k altijd mee. Gewoon huis tuin en keuken fornuis wat je in je keuken heb. T kan alleen nie op een elektrischoe fornuid denk k. :+

@ M.Kossuh : Ja , daar dacht ik later dus ook aan... 8P

Status
Not open for further replies.