C Customize.MBK Well-Known Member 4 December 2006 #1 Hallo. Weet iemand of het veel werk is om een Minarelli horizontaal DD blok op een slider te leggen ? En wat moet ik hier voor allemaal doen ? Of kan ik dit ergens kopen, laten maken ? Mvg, Bas Doms
Hallo. Weet iemand of het veel werk is om een Minarelli horizontaal DD blok op een slider te leggen ? En wat moet ik hier voor allemaal doen ? Of kan ik dit ergens kopen, laten maken ? Mvg, Bas Doms
melf #50 Well-Known Member 4 December 2006 #2 ik zou zeggen kijk even bij verschillende slider projecten waar het al gedaan is , daar kun je het 1 en ander wel vinden van hoe of wat. het is iig geen plug and play , je moet minimaal een nieuwe blokophanging eraan (laten) lassen. Upvote 0 Downvote
ik zou zeggen kijk even bij verschillende slider projecten waar het al gedaan is , daar kun je het 1 en ander wel vinden van hoe of wat. het is iig geen plug and play , je moet minimaal een nieuwe blokophanging eraan (laten) lassen.
C Customize.MBK Well-Known Member 4 December 2006 #3 melf #50 said: ik zou zeggen kijk even bij verschillende slider projecten waar het al gedaan is , daar kun je het 1 en ander wel vinden van hoe of wat. het is iig geen plug and play , je moet minimaal een nieuwe blokophanging eraan (laten) lassen. Click to expand... Ooke, Welken projecten zijn dit zoal ? Upvote 0 Downvote
melf #50 said: ik zou zeggen kijk even bij verschillende slider projecten waar het al gedaan is , daar kun je het 1 en ander wel vinden van hoe of wat. het is iig geen plug and play , je moet minimaal een nieuwe blokophanging eraan (laten) lassen. Click to expand... Ooke, Welken projecten zijn dit zoal ?
benelli&zip Well-Known Member 4 December 2006 #4 ( zo'n beetje elke slider op t forum....) gr Upvote 0 Downvote
Erwin280 Well-Known Member 4 December 2006 #5 gewoon slider intypen bij de search en dan in het forum projecten zoeken. Er zijn wijnig echte slider projecten zonder mina hor Upvote 0 Downvote
gewoon slider intypen bij de search en dan in het forum projecten zoeken. Er zijn wijnig echte slider projecten zonder mina hor
Danny Phantom Ja, van tv ja! 4 December 2006 #6 wat is je doel, wil je er mee over straat rijden? of ben je een sprint/race scooter aan het opbouwen Upvote 0 Downvote
C Customize.MBK Well-Known Member 4 December 2006 #7 Xbox-Phantom said: wat is je doel, wil je er mee over straat rijden? of ben je een sprint/race scooter aan het opbouwen Click to expand... Nu nog overstraat. over 6/7 maandjes opvoeren voor sprint's. Maar het blok ligt mega in de weg, dus wil hem er nu onder hebben Upvote 0 Downvote
Xbox-Phantom said: wat is je doel, wil je er mee over straat rijden? of ben je een sprint/race scooter aan het opbouwen Click to expand... Nu nog overstraat. over 6/7 maandjes opvoeren voor sprint's. Maar het blok ligt mega in de weg, dus wil hem er nu onder hebben
A aalsmeerforza Manston Power 4 December 2006 #8 en dan hou je je verticale blok over, dus wat ben je dan opgeschoten? Upvote 0 Downvote
B bassiej Well-Known Member 7 December 2006 #9 Dan verkoopt hij het verticaal block en ligt er niks meer in de weg? Upvote 0 Downvote