Blok vervangen zip

Top G

New Member
Hoi mensen
Ik heb een zip e5 nieuwste versie alleen had ik ene vraag, ik vind deze zip veel te saai en te langzaam, kan ik mijn hele blok er niet onder uit halen en een 2takt zip blok eronder zetten? Ik weet niet wat ik dan zou moeten veranderen aan de ecu etc.
 
Advertisement - register to remove this

Dat word een hele operatie ... hoofdzakelijk elektra .
Andere Optie , en de goedkoopste Optie is de Scooter te verkopen, en een 2-takt kopen , of een ouder versie 4-takt, dan Euro 4 , Euro 5.
Tevens mag je niet een 2-takt blok onder een 4-takt bouwen , Dan is herkeuring noodzakelijk.
 
Niet de moeite waard.

Ten eerste kost het heel veel moeite en geld om dat te realiseren..

Krijg je straks een WOK, moet je alles weer terug gaan bouwen.


Je kan nog beter een 2ehandse vespa 2takt of zoiets zoeken en je nieuwe scooter verkopen.
 
Waarom reageer je eigenlijk altijd offtopic?
Niet altijd hoor en vaak is dit met een knipoog... ;)
----------------------------------
@ TS.
Je mag niet zomaar een ander blok monteren.
Een scooter word door een fabrikant ter keuring aangeboden bij de RDW.
Deze moet aan een X-aantal regels en eisen voldoen.
Wanneer hier aan word voldaan dan krijgt deze een typegoedkeuring en kan er verkocht gaan worden.
Als men een ander blok eronder gooit dan voldoet de scooter niet meer aan deze goedkeuring.
Alles aan een scooter dient origineel te zijn en door originele onderdelen vervangen te worden.

In principe voldoe je al niet meer aan de goedkeuring wanneer je een gloeilampje vervangt voor een LED-lampje of de originele uitlaat vervangt voor een imitatie.
Uiteraard gaan ze daar niet moeilijk over doen, maar het kan wel...
 
Back
Top