blok strippen + kappen werk

aeradical

Well-Known Member
hey

Kwil men scooter helemaal tune en kben echt een noob op da vlak :s hoe moet ge uw blok strippe en hoe haalt ge u kappe enzo weg tot ge alleen kader hebt :s ? alle tips zijn welkom :d
 
Advertisement - register to remove this

kappen weg is gewoon alle boutjes enzo lossen en dan kijken waar je uitkomt :)

en blok strippen is normaal de lichtspoelen en alle onnodige draadjes (die je niet nodig hebt) verwijderen
soms valt het verlichten van het frame ook onder strippen i think ;)

Hopelijk ben je hier wat mee :)
 
schroef alle schroefjes en moertjes uit je scooter die je ziet (goed onthouden hoe alles in elkaar stak..miss opschrijven?) en doe ze in een apart doosje ofzo, altijd handig.

blok strippen: gewoon beginnen met alles loschroeven dat je ziet.
aangezien je er nog niet egt in geoefend bent zou ik het blok overlaten aan een ervarener persoon, aangezien je denk ik niet iets wilt slopen:p

suc6! greetz ken
 
mss best eerst wat oefenen, door bv te beginnen met de kappen, die er een paar keer opsteken en weer afhalen totdat je zowat ieder schroefje weet zitten, daarna kan je beginnen met de meer technische kant zoals elektriciteit een afhalen en weer aanhangen, het blok zou ik het laatst nemen, en mss beginnen met vario, koppeling, daarna carbu en spruitstuk, daarna cilinder en als laatste ontsteking en krukas. tegen die tijd weet je ook of je het wel nog ziet zitten ;)

grtz
 
Back
Top