Blok/Setup Min.Hor.LQ

SiemKromdijk

Zwolla Cruisah
Hallo,

Ik heb nu een Aerox, bijna volledig origineel;

Std.Setup (Cil./Krukas/Carb./Vario/Alles)
Met een Yasuni R
Ontgrenst, en de varioring eruit.

Nou is mijn vraag, hij loopt nu net over de 75 km/h heen, en is mijn vraag hoe ik kan hem nog wat meer prikkelen met deze setup!
Dus wat ik nou zou moeten doen met dit blok/setup om deze scooter rond de 90/100 km/h te laten lopen. Hij is goed afgesteld en loopt net over de 75km/h.

Ik wil liever eerst zo'n setup (Standaard) die ongeveer 90/100 km/h loopt, en dan wil ik later altijd nog met een MHR 50cc etc. gaan beginnen.

Of denken jullie dat het meer zin heeft om dat meteen te doen. Ik hoor het wel. Alvast bedankt voor jullie reacties.

Met zeer vriendelijke groeten,

Siem Kromdijk
 
Advertisement - register to remove this

een mhr50 is onzin om erop te zetten , deze past totaal niet bij deze uitlaat , en bovendien zal die met een std setup als deze zo goed als niks meer doen dan de std cilinder.

75 is niet echt snel , een R zal normaal gesproken zo'n 80/85 op de teller lopen , icm een andere vario , 17,5mm Dellorto en wat goed afstellen iets meer.

ook zijn er wel uitlaten die sneller zijn zoals Samba , Bidalot S2 bijv. deze lopen net wat sneller maar missen dan onderin net wat meer koppel vaak. een R geeft een goed koppel af en loopt gemiddeld gewoon lekker.

ik zou iig eerst de afstelling eens proberen goed te krijgen.
 
Back
Top