This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

blok met krukas evo en ROOST uitlaat

Status
Not open for further replies.

SfeRox

sfera gaat hard :P
ik begin aan een ander blok. dit blok heb ik vorigs seisoen op gereden en heb met deze evo -+ 20pk gescoort. de cilinder is nog 100% goed is begin van het seisoen een nieuw zuigertje in gekomen en heb daar sbo mee gereden. de roost uitlaat heb ik weer opgeknapt zodat hij er weer mooi en netjes uit ziet. als je het blokje in elkaar laat zitten is het een goed betrouwbaar blok, want ik heb er zelf nooit geen problemen mee gehad. er zit een rito krukas in met een mhr RHQ drijfstang. bieden

voor de rest heb ik nog een setje SR velgen met ML50 banden de voorband is nog zo goed als nieuw. (want heb 2 sprints met 13 inch voorvelg gereden en later met een 10 inch velgje) en de achterband is een klein beetje versleten.
ik heb ze nog niet schoon gemaakt zoals je op foto ziet voor de rest hebben de velgen hier en daar een paar gebruikers krasjes, ze waren profesioneel gepoten. hier wil ik 100 euro voor hebben.

ik heb ook nog een kundo KRD F1 uitlaat liggen deze mag weg voor 110 euro inclusief verzenden de uitlaat heeft hier en daar kleine deukjes maar ziet er voor de rest wel netjes uit.

voor vragen mail maar. sars434@hotmail.com

Status
Not open for further replies.