Blok- en framenummer.

Formula50

Well-Known Member
Dag,

Ik heb nu een citta alleen is daar ooit het blok van gewisseld. Dus natuurlijk klopt het frame- en bloknummer niet meer. Het framenummer klopt wel helemaal. Niet aan gevijld of opnieuw ingeslagen oid. Deze is dus gewoon 100% eerlijk. Maar ik vroeg me dus af of het bloknummer en het framenummer gelijk MOETEN zijn of dat deze ook mogen verschillen van elkaar (het framenummer komt uiteraard niet meer overeen met het nummer dat op het blok staat...)?
Ik neem aan dat ik niet de enige ben die ooit zijn blok heeft gewisseld of waarvan ooit eerder al het blok is verwisseld. Dus...

BVD,
Nick.
 
Advertisement - register to remove this

Ik denk dat hij dit vraagt met oog op de schouwing voor het kenteken ;)

Blok- en framenummer zijn sowieso niet hetzelfde. Maar bij de importeur is wel geregistreerd welk bloknummer aan welk franenummer hangt.
Ik denk dat als het bloknummer niet onder een framenummer vandaan komt welke als gestolen staat geregistreerd er niets aan de hand is.
 
Ja, dat leek mij ook. Maar wil het zekere voor het onzekere hebben. Dus niet dat ik dadelijk de hele brommer in orde heb en dat de keurmeester dan zegt dat hij zo niet gekeurd kan worden :p. Maar aangezien ik blijkbaar niet de enige was die zo dacht, zal het ook wel meevallen wat betreft afkeuren op dit gebied. Althans, dat hoop ik dan maar :).
Thanx zover iig.

Nick.
 
Back
Top