Blok Chrome

Crack52

Area 51 Owner
Bestaat er een Site Of Wat dan ook, Om een blok te koopen dat helemaal in Chrome is, natuurlijk Cilinder enzo niet >.< , Zonder iets in, gwn in het chrome?


MVG Crack
 
Advertisement - register to remove this

Bestaat er een Site Of Wat dan ook, Om een blok te koopen dat helemaal in Chrome is, natuurlijk Cilinder enzo niet >.< , Zonder iets in, gwn in het chrome?


MVG Crack


scooterpowershop.nl had ze volgens mij een tijdje geleden nog. Zie ze er zo niet op staan, moet je maar ff contact met ze opnemen ofzo. Was wel een duur setje, iets van 600 euro volgens mij.
 
Lijkt me wel een realistische prijs, als het om een nieuw verchroomd carter gaat wat je in de winkel koopt.
Ik heb er nog nooit van gehoord dat een winkel of een site dat verkoopt.
 
Lijkt me wel een realistische prijs, als het om een nieuw verchroomd carter gaat wat je in de winkel koopt.
Ik heb er nog nooit van gehoord dat een winkel of een site dat verkoopt.

Mwa dat was dus wel te koop op een site, heb hem dr nog zien staan met foto was wel echt een mooi dingetje.
Realistische prijs was t wel, maar realistische aanschaf? Als ik de TS was en veel chroom zou willen, dan zou ik zorgen voor een nieuwe normale set carters of de oude ff flink opknappen, dan een hele zooi van je spullen (zoals bvb carb + carterkap + carters + klein spul) laten zandstralen en dat alles laten verchromen. Anders staat het ook weer zo raar.
 
Back
Top