Ik heb er een beetje de balen van, eerst heb ik een dna blok in elkaar gezet met 2 verschillende blokhelften, toen een pakking er tussen gedaan. Squish opgemeten voila.
Kvs erin gedaan, en toen begon het boeltje te lekken waar de cilinder en het blok op elkaar aansluiten.
Dit was opzich nog te verklaren aangezien het 2 verschillende helften waren.
Vandaag een nieuw blokje in elkaar gestoken, met goed passende carters. Kvs er in gedaan en weer hetzelfde verhaal, het lekte waarschijnlijk nog erger.
Moeren zijn goed aangedraaid.
Het gaat hier om een Team cilinder, die het eerst goed heeft gedaan op mijn zip blokje.
Nou is mijn vraag wat is hier mis?
Moet ik een papieren pakking gebruiken?
Of doe ik iets anders mis?
mja , als ie tussen de voet en het carter door lekt moet je zorgen dat daar alles dicht zit , verder all koppakkingen wel goed dicht? kan natuurlijk ook via de kop langs de tapeinden lekken
mja , als ie tussen de voet en het carter door lekt moet je zorgen dat daar alles dicht zit , verder all koppakkingen wel goed dicht? kan natuurlijk ook via de kop langs de tapeinden lekken
ik had precies hetzelfde..
ook met vloeibare enz bleef die lekken als een zeef..
ik heb er nu aan kartonnen ding tussen gedaan waarmee ik mazzel heb dat die op 0.7 staat...hij lekt nu nog een heeel klein beetje.
Njah met Vloeibare pakking bleef die ook gaan. de carterhelften sluiten net niet lekker op elkaar aan.
Aan één kant heb ik een stukje alu pakking er tussen gedaan en nu blijft het iig droog aan de onderkant, weet niet wat het doet als het draait maar dat zien we dan wel weer.
alu pakkingen zijn juist beter , alleen het beste is om ze licht in te smeren met siliconepakking , je drukt een alu pakking ook minder in en deze zijn dus en blijven dus nauwkeuriger. ik heb nooit geen last van lekkerij , zou ik dat wel hebben ligt dat niet aan de pakking , maar aan het carter of cilinder , dan zorg ik dat DAT goed is...