M merlijnnn Member 29 June 2022 #1 Ik heb laatst een 2t zip blok gekocht met een airsal 70cc en een 17,5mm dellorto carb. Welke cdi zouden jullie mij aanraden?
Ik heb laatst een 2t zip blok gekocht met een airsal 70cc en een 17,5mm dellorto carb. Welke cdi zouden jullie mij aanraden?
M merlijnnn Member 29 June 2022 #3 Brute-Force said: Ducati Grijs. Click to expand... heb je een link Upvote 0 Downvote
Brute-Force Black Bullet. 29 June 2022 #4 Google..... Of wil je dat wij die ook nog FF voor je komen Monteren ?? Upvote 0 Downvote
M merlijnnn Member 30 June 2022 #5 Brute-Force said: Google..... Of wil je dat wij die ook nog FF voor je komen Monteren ?? Click to expand... kan m niet vinden, 1 wel maar die is voor een 4t Upvote 0 Downvote
Brute-Force said: Google..... Of wil je dat wij die ook nog FF voor je komen Monteren ?? Click to expand... kan m niet vinden, 1 wel maar die is voor een 4t
Sparky Well-Known Member 30 June 2022 #6 Brute-Force said: Of wil je dat wij die ook nog FF voor je komen Monteren ?? Click to expand... Da's nog eens service. Upvote 0 Downvote
Brute-Force said: Of wil je dat wij die ook nog FF voor je komen Monteren ?? Click to expand... Da's nog eens service.
Bassievrucht Member 1 July 2022 #7 merlijnnn said: kan m niet vinden, 1 wel maar die is voor een 4t Click to expand... Dan zoek je toch op 2takt cdi zip en dan heb je het zo... Deze keer zal ik een linkie sturen; Vespa CDI | 2Takt | LX 2Takt 25km | Producten | Joey Schaar Artikelnummer 58095R - Vespa CDI | 2Takt www.joeyschaar.nl Die doorzagen en huts, ontgrensd. Volgende keer zelf doen Upvote 0 Downvote
merlijnnn said: kan m niet vinden, 1 wel maar die is voor een 4t Click to expand... Dan zoek je toch op 2takt cdi zip en dan heb je het zo... Deze keer zal ik een linkie sturen; Vespa CDI | 2Takt | LX 2Takt 25km | Producten | Joey Schaar Artikelnummer 58095R - Vespa CDI | 2Takt www.joeyschaar.nl Die doorzagen en huts, ontgrensd. Volgende keer zelf doen
eurokit Broem Broem Pff Pff 2 July 2022 #8 Ik Google Het Even Voor Je Voor al die mensen die het handiger vinden om jou lastig te vallen met hun vraag in plaats van het op google te zoeken. www.qooqle.nl Post automatically merged: 2 July 2022 Bassievrucht said: Dan zoek je toch op 2takt cdi zip en dan heb je het zo... Deze keer zal ik een linkie sturen; Vespa CDI | 2Takt | LX 2Takt 25km | Producten | Joey Schaar Artikelnummer 58095R - Vespa CDI | 2Takt www.joeyschaar.nl Die doorzagen en huts, ontgrensd. Volgende keer zelf doen Click to expand... Dat is niet de goede, dat is een oudere model daarvoor. Upvote 0 Downvote
Ik Google Het Even Voor Je Voor al die mensen die het handiger vinden om jou lastig te vallen met hun vraag in plaats van het op google te zoeken. www.qooqle.nl Post automatically merged: 2 July 2022 Bassievrucht said: Dan zoek je toch op 2takt cdi zip en dan heb je het zo... Deze keer zal ik een linkie sturen; Vespa CDI | 2Takt | LX 2Takt 25km | Producten | Joey Schaar Artikelnummer 58095R - Vespa CDI | 2Takt www.joeyschaar.nl Die doorzagen en huts, ontgrensd. Volgende keer zelf doen Click to expand... Dat is niet de goede, dat is een oudere model daarvoor.