Black Swan op Top Performances 50cc?

J-R-W

Jerster
Hey,
Ik heb nu een Black Swan op mijn 50cc af laten stellen, hierop heeft hij een top van ongeveer 80 km/h en trekt hij goed op.
Zou een andere uitlaat veel helpen voor op top en optrekken?
Want ik heb gelezen dat een Black Swan een beest is op 70 maar een lullig resultaat op 50 heeft.
Reageer!:p
 
Advertisement - register to remove this

Ik zou er niet teveel van verwachten, de verschillen op een 50cc-traag cylinder zijn niet zo groot. Ik kan mij de uitlaattests met tovami grafiek nog erg goed herinneren, en een Shot doet het echt niet zoveel beter. Hooguit 0.2pk meer en iets meer toeren.

Jouw cylinder is ietsje sneller dan standaard, maar ook dat houdt niet over.
 
ik zou niet voor een nardo gaan met de r heb je net wat meer koppel op orgineel cil ik snap niet waarom ze een z hebben gemaakt doet het best brak maar mijn keuze een R yasuni
 
burning neo's said:
ik zou niet voor een nardo gaan met de r heb je net wat meer koppel op orgineel cil ik snap niet waarom ze een z hebben gemaakt doet het best brak maar mijn keuze een R yasuni

Nardo en R doen het allebei erg goed op std. cilinder en het verschil tussen deze 2 is klein, erg klein.... Dus haal gewoon welke uitlaat je het mooist vind..

Yasuni Z:

Misschien omdat hij goedkoper is... Waarom zouden ze anders een Nr-x of Reverse hebben gemaakt.... Ligt gewoon aan de prijsklasse en hoe hij eruit ziet... Veel (beginnende) mensen denken ook dat Z het beter doet op 50cc dus veel geld zal Yasuni er wel mee verdienen....
 
Back
Top