binnerotor vraagje

Status
Not open for further replies.
hoi

ik heb onlangs een stage 6 binnenrotor gekocht, is geinstalleert en werkt prima.

maar daar zat geen licht spoel bij ofzo , dus heb ik eigenlijk geen elektriciteit voor lampen ect.

mijn dealer zegt dat ik een batterij moet steken en die dan af en toe moet opladen.

maar zijn er geen andere oplossingen zoals een universele lichtspoel ofzo ?? ( mocht dat bestaan )

suggesties zijn welkom

grtz

Advertisement - register to remove this

Je verlichting aansluiten op een accu is idd de beste oplossing. Deze moet je dan enkel wel na het rijden opladen.
HPI heeft een lichtspoel die enkel op hun binnenrotor past, enkel levert dit maar 15watt. Net genoeg om een klein lampje op aan te sluiten :X

idd..
dat is nou eenmaal het nadeel van een binnenrotor :)
misschien even over na moeten denken voordat je het spul kocht? en met wat voor setup rij je?

en zon lichtspoel levert idd maar erg weinig vermogen..

Zo te zien rijd hij met een C20/C21 en een Team cilindertje, zal verder ook nog wel leuk spul op zitten.

Dan is een binnenrotor een wereld van verschil tegenover je standaard ontsteking.

Alleen vraag je je dan af, wat doe je met zo'n setup op straat? ^^

Edit:

Polini evolution 70 cc
Mhr krukas (12 pen)
Yasuni C21
Polini variateur
Malossi e 13
Dell'ortho 19mm

Last edited:
die binnenrotor maakt wel een groot verschil .;)

maar het enigste dat ik minder vind , dat is dat ik steeds die accu moet opladen.

ik dacht dat daar een betere oplossing voor bestond .

nee helaas, maarja standaard ontsteking haalt de toeren niet die je wil draaien. ik zit met hetzelfde probleem. gewoon goeie gel-accu erin zetten en dan als je thuiskomt aan de accu-lader hangen.

Status
Not open for further replies.
Back