Binnenrotor op gilera runner

Vincie2000

New Member
Hallo allemaal, ik heb een runner DD uit 99 en daar heb ik de volgende setup op zitten:

DR70 nieuw
17.5mm dellorto orgineel
Sitoplus
Malossi vario
Orginele koppeling

Blok is volledig gereviseerd (nieuwe krukas, lagers etc etc)

Nu heb ik zitten kijken naar de voor en na delen van een binnenrotor en het klinkt aantrekkelijk om hem aan te schaffen, gaat dat om een hpi rotor zodat ik ook licht kan aansluiten. Nu is mijn vraag, heeft deze rotor veel zin? Als in kan deze setup het aan, draai ik met de rotor niet alles binnen zoveel KM's kapot? Ik zag dat je een hoger toerental gaat draaien en ik weet dat gietijzer over het algemeen laagtoerig is. Ik hoop dat iemand me een goed antwoord kan geven. Groeten vince
 
Advertisement - register to remove this

Als je je geld kwijt wil kan ik je ook mijn iban sturen...
Geintje, ik zou je eerst eens inlezen wat een binnenrotor doet en bij wat voor setups dit past.

een race ontsteking op een dr70 is het zelfde als ronaldo bij t G-team te laten voetballen.
 
Jaa ik zie dus heel veel verschillende reacties, de een zegt ja met een rotor haal je altijd wel winst, en de ander zegt idd wat jij me zegt. Dan houd ik het lekker bij de orginele ontsteking. Bedankt voor je reactie!
 
Hey Vincie2000,

Ik zag dat je ook een andere topic had aangemaakt met afstelling met powerfilter en nu voor een race ontsteking.
Wat is je doel om van de runner te maken? Zo snel en onopvallend rijden i.v.m. de sito plus uitlaat?

gr
 
Als.je dit soort dingen moet vragen zou ik lekker de.originele ontsteking houden. Als je wat sneller wil of meer vermogen kun je beter een uitlaatje ofzo halen.
 
Back
Top