Binnenkappen spuiten

Ja idd daarom doe ik het met de verfbrander en daarna met valma Plastischine werkt echt super kost 6.99 bij de Karwei. Al die dure middeltjes helpen dus niks is mijn ervaring. Dus dan maar op deze manier tog daar koop je geen nieuwe kappen voor @gsc100 zeiden ze ook bij de scooter winkel
Post automatically merged:

Nu paar dagen verder is het nog mooier zwart vooral de beenkap is helemaal opgefleurd en de rest is al super mooi zwart.
 
Hallo allemaal ik heb een scooter aangeschaft maar de kappen waar niet de mooiste meer helemaal verkleurd door de zon. Ik heb echt wel 4 a 5 middeltjes gebruikt en niks hielp. Ik heb een verfbrander gekocht bij de action ( 8 euro ) en echt niet normaal wat ik daarmee heb bereikt zie foto's.

De kappen zijn grijs is ervoor en zwart erna. Ik zou zeggen oordeel zelf
Misschien en domme vraag, maar door de kappen te verwarmen worden ze wéér zwart?
Wat is precies de werkwijze. Ik ken deze truc nog niet maar mijn binnnekappen zijn ook een beetje verweerd.
 
Misschien en domme vraag, maar door de kappen te verwarmen worden ze wéér zwart?
Wat is precies de werkwijze. Ik ken deze truc nog niet maar mijn binnnekappen zijn ook een beetje verweerd.

Plastic droogt uit op den duur en met het verhitten trek je eigenlijk de weekmakers weer naar het opervlakte. Maar wanneer je niet daarna conditioneert verdwijnen deze weekmakers ook weer van het oppervlak dus daarom belangrijk dat je het insprayt zodat je eigenlijk de weekmakers isoleert.
 
Plastic droogt uit op den duur en met het verhitten trek je eigenlijk de weekmakers weer naar het opervlakte. Maar wanneer je niet daarna conditioneert verdwijnen deze weekmakers ook weer van het oppervlak dus daarom belangrijk dat je het insprayt zodat je eigenlijk de weekmakers isoleert.
Bedankt voor je antwoord, maak je ze dan op de laagste stand warm? Of moet je ze toch wel goed 'heet' maken?
Ik snap dat je de brander er niet op moet zetten want dan smelten ze.
 
Misschien en domme vraag, maar door de kappen te verwarmen worden ze wéér zwart?
Wat is precies de werkwijze. Ik ken deze truc nog niet maar mijn binnnekappen zijn ook een beetje verweerd.
Waarom beginnen mensen met: misschien een domme vraag...
Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel.......!!!
Dat gezegd hebbende...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Brander op de middelste stand zetten en dan steeds dichter bij het scherm plaatsen.
Maak bewegingen van links naar rechts.
Zoals je een spuitbus zou hanteren.
Is een kwestie van gevoel.................
 
Misschien en domme vraag, maar door de kappen te verwarmen worden ze wéér zwart?
Wat is precies de werkwijze. Ik ken deze truc nog niet maar mijn binnnekappen zijn ook een beetje verweerd.

Je gaat rustig heen en weer en niet te lang op een plek blijven met die hitte pistool. Ik kan je ook daarbij helpen als je niet te ver weg woont.
 
Hier is er een bedrijf die (sommige) plastics kan coaten. Die worden dan 'beschoten' met negatieve elektronen zodat de coating eraan kan hechten.

Als je binnenkappen dof zijn kun je zo'n speciale wax halen voor binnenkappen (eigenlijk voor bumpers :p ). Ik heb er van turtlewax en ze zijn weer mooi zwart zoals nieuw :)
Precies dit, gwn een keer met de wax eroverheen ipv het hele ding nieuw spuiten
 
Back
Top