binnenkappen spuiten van een sr???

misschien een domme reactie hoor..

maar is het niet een idee om je binnekappen te wrapen?
of zal dat ook los laten net zoals de lak zal doen?

Vriend van me doet aan wrappen, heb het hem al eens gevraagd maar hij vindt het te veel werk en kan geen zekerheid bieden dat het mooi blijft zitten.
Voor wrapping moet het oppervlak mooi glad zijn en mogen er geen luchtbellen onder het vel zitten, textuur moet er sowieso uitgeschuurd worden voor een mooi resultaat lijkt me.
 
Conclusie: verf verwijderen zodat de originele kleur van het materiaal terugkomt, of nieuwe (2e hands evt) binnenkappen kopen. Bespaar je die debiele moeite van het gladschuren..
 
ja maar dat kan toch nooit zon mooie glans geven en is dat in alle ral kleuren die je wilt?

@lodewijk ja ik zie die blokkies zeg maar alleen de binnekapjes bijv niet van waar je de voeten hebt
en als ik 2dehands kappen koop op internet moet ik ze toch ook schuren en de kleur geven die ik wil!:p

gr
 
ja maar dat kan toch nooit zon mooie glans geven en is dat in alle ral kleuren die je wilt?

@lodewijk ja ik zie die blokkies zeg maar alleen de binnekapjes bijv niet van waar je de voeten hebt
en als ik 2dehands kappen koop op internet moet ik ze toch ook schuren en de kleur geven die ik wil!:p

gr

Je moet binnenkappen gewoon uberhaubt niet spuiten in een kleur. Wil je dat wel, dan moet je ze dus volledig vlak schuren tot alle textuur eruit is en dan glad schuren tot 800 of 1200, en dan spuiten, en dan drie maanden wachten tot de tranen komen als je ziet dat al dat werk voor niets was omdat de verf loskomt of faal wordt door je voeten ;)
 
Back
Top