This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Bij werken kleine krasjes

Silverforce

Aerox RULEZ
Hey,

Ik wil graag een paar kleine krasjes bij werken bij mijn Aerox. het is het 2000 model en het zijn nog de orgenele kleuren dus niks gespoten. Nu heb ik een paar kleine krasjes op de achter kappen zitten. Ik wil deze zo mooi mogelijk weg werken. Maar ik vind het niet de moeite om mijn kappen te laten spuiten. Wat is de beste metoden en hoe duur?

gewoon ff bij je dealer zo'n lakbijwerkstiftje halen/bestellen kost ongeveer 20 piek!!!

------------------
Zelfgespoten Vivacity
(Zwart-geel) met Yasuni Z

Stickers kunnen ook een hoop oplossen, alleen:

1. Wil je stickers?
2. Kies wel kwalitatief goede, Troy Lee Designs heeft wel mooie en goede stickers...
3. Plak geen onzinnige stickers op je scooter, je zet jezelf voor lul door jouw scooter vol mooien MHR-stickers te plakken...

Greetz.

met lakstift blijf je wel ietsje zien,het beste kun je natuurlijk kap spuiten,maar das wel veel duurder dan een lakstift...
als ik jou was had ik gewoon ff wat stickertjes gekocht voor op die krassen,je hebt trouwens ook stickers die je hele kap bedekken,voor als je op veel verschillende plekken kleine krasjes hebt...