Bij gasgeven valt hij uit.

Rik Laenen

New Member
Goedemiddag,

Ik heb laatst een nieuwe carb (19mm dellortho kabelchoke en vacuum), met een openluchtfilter op mijn DR70 geplaatst. als ik de brommer kick start hij in 1 keer en loopt goed stationair, maar als ik vervolgens te veel gas geef klinkt het een beetje alsof hij verzuipt, verliest meteen vermogen en als ik te lang gas open houd valt hij dus uit. ik heb al gechecked op valse lucht maar kon nergens een lek vinden. Het gaat om een Yamaha Aerox


Alvast bedankt!

(Fotos van de onderdelen)
WhatsApp Image 2021-09-12 at 17.45.41.jpegWhatsApp Image 2021-09-12 at 14.49.52.jpegWhatsApp Image 2021-09-12 at 17.45.48.jpeg
 
Advertisement - register to remove this

Er zat standaard 75 in en heb dus een kleinere geprobeerd en heb nu grotere besteld vanmiddag de grotere maten testen
Post automatically merged:


En hoe werkt dat?
75 is echt veels te klein, Ik heb al 98 met 70dr en standaard luchtfilter, als je powerfilter hebt moet je nog groter denk rond de 110 ofzo? Hoe is je bougie?

En je vlotter kan je bijstellen door je vlotterbak eraf te halen, en dan waar dat pinnetje bij de vlotter zit wat te verbuigen zodat hij wat later omhoog gaat.
 
Denk dat je nog groter moet, je krijgt gewoon heel bee extra lucht door dat powerfilter, welke kleur ie je bougie nu?
Als het groter moet dan moet ik ze ff bestellen
Post automatically merged:

Denk dat je nog groter moet, je krijgt gewoon heel bee extra lucht door dat powerfilter, welke kleur ie je bougie nu?
Ik ga even kijken naar de kleur
Post automatically merged:

Denk dat je nog groter moet, je krijgt gewoon heel bee extra lucht door dat powerfilter, welke kleur ie je bougie nu?
Bougie moet denk eerst even schoon voordat ik echt de kleur kan zien
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    98.9 KB · Views: 12
Last edited:
Back
Top