Big problem alleen serieus

r-ox

TCL
Ok zoals sommige al weten hiero ben ik een visjen lc aan het bouwen nu heb ik de cil. ( mina ) met een pia zuigeryje maar de zuiger komt niet ver genoeg naar boven.
Ik hou een squish van 7mm!!!!!!!
ik moet dit dus verkleinen en dan wou ik doen door de cil aan de binnekant af te draaien ( de cil zelf duzz en niet de buitenkant i.v.m. het passen van de kop )
en dan hier een losse kop op plaatsen welke dan weer aansluit om mijn orginele kop.
Deze wordt ook weer uitgedraait zodat de bougie er door heen past. alles zie pic.
en me spoelpoorten gaan maar net los en zal ik als de timing dus niet goed is de spoelpoorten omhoog kunnen brengen.

En ga niet offtopic vragen via pm:| 8)

(edit) wel ff pic http://nl.msnusers.com/sandersroxpics/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=86 (/edit)
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Wat voor blok zit er nu onder? Waarom een piaggio zuiger in een minarelli cilinder? Uhm probeer zowieso eerst de dunste pakking die bij een MHR TEAM setje geleverd wordt
 
Mmm een maat van me heeft zijn DJ omgebouwd. Hij heeft er een piaggio cilinder in zitten.. Ik weet nou niet zeker of hij nou dat hele blok had overgezet.. ik zal van de week wel ff vragen
 
vaag pia cil. mina cil. past gewoon perfect en pia is heel andes als mina duzz.
maar ik moet nog peusjo as monteren ivm met timing
 
Originally posted by AEROXL'VELD
vaag pia cil. mina cil. past gewoon perfect en pia is heel andes als mina duzz.
maar ik moet nog peusjo as monteren ivm met timing

kan je idd niet een andere as of drijfstang nemen, die lang = hierdoor wordt je squish iig kleiner, kweet alleen niet of je timing dan nog klopt.
En je cili 7mm afdraaien = dat niet een beetje veel?
 
is ook veel maar anders kan het niet lopen en langer drijfstang dan gaan me inlaat/spoel poorten nog korter los
 
en masterkale waaroom ik hieraan begin:

Ik ga gewoon de snelste visjen in nl bouwen nu eerst dr70 om alles goed te krijgewn later gilardnie ( zit nu op r-ox) en dan helemaal op laast team speed :D
 
Ah, meneer heeft de korte slag van de Vision gevonden ;)
Cilinderdeck 7mm wegfrezen o.i.d?
Of je carter zelf uithakken... Iets anders kan ik zo snel even niet bedenken.
 
Kan echt niemand me helpen mischien de echte die hard tuners??
Hij moet nl. af voor 23 maart zodat we er mooi mee kunnen draggen in almelo.
 
Verlagen van de verbrandingskamer lijkt me een heel slecht plan, want dan staat je timing nogsteeds zo fout dat het ws. niet eens loopt...
Jou probleem is dat de cilinder 6.5mm hoger staat dan normaal op een minarelli het geval zou zijn.
1mm hoger moet nog net kunnen, wordt het wel wat hoogtoeriger. Dus er blijft nog 5.5mm over wat de cilinder omlaag moet. Lijkt me niet dat je zomaar 5.5mm van het carter af kunt halen, bekijk dit eens, anders moet er wat aan de onderkant van de cilinder af...
Als je dit hebt gedaan moet je de nog 1mm van de bovenkant vd cilinder af halen om de squish in orde te krijgen.

Suc6 :)
 
Back
Top