Daniël Active Member 25 July 2004 #1 Oi, Weer namens een vriend van mij moet ik het volgende posten: Hoe doet een Big One racing het op een std. Gila70 (19mm,delta,multivar etc)? Het is mina btw
Oi, Weer namens een vriend van mij moet ik het volgende posten: Hoe doet een Big One racing het op een std. Gila70 (19mm,delta,multivar etc)? Het is mina btw
Unknownscoot Tim 25 July 2004 #2 Zal het leuk doen, is natuurlijk HR I Kloon. Ligt rond C16 niveau. Beter rij je met een Shot/Nardo @ untuned Gila, je trekkracht zal wat minder zijn met de B1R... Upvote 0 Downvote
Zal het leuk doen, is natuurlijk HR I Kloon. Ligt rond C16 niveau. Beter rij je met een Shot/Nardo @ untuned Gila, je trekkracht zal wat minder zijn met de B1R...
Daniël Active Member 25 July 2004 #3 Het is meer "woon/werk/verkeer" scooter.. Dus het moet gewoon mooi lopen En aangezien het maar voor straat is, hoef het duurste van het duurste niet van toepassing te zijn, daarom misschien een B1R ? Upvote 0 Downvote
Het is meer "woon/werk/verkeer" scooter.. Dus het moet gewoon mooi lopen En aangezien het maar voor straat is, hoef het duurste van het duurste niet van toepassing te zijn, daarom misschien een B1R ?
Unknownscoot Tim 25 July 2004 #4 Ja zal lekker rijden ja... Top zal wel hoger zijn wss. met de B1R.... Upvote 0 Downvote