big bore

pimped

Well-Known Member
big bore piston is pen 13 ik zit nu met een 85mm as met 12pen zou een big bore cilinder dan passen met een kleindere naaldlager?
 
Advertisement - register to remove this

te duur houd in dat je teveel betaald voor de kwaliteit en die mhr asjes zijn imo van goede kwaliteit.

Volgens mij waren er sowieso andere pen 13 drijfstangen te koop die je in je krukas kunt persen.
 
te duur houd in dat je teveel betaald voor de kwaliteit en die mhr asjes zijn imo van goede kwaliteit.

Volgens mij waren er sowieso andere pen 13 drijfstangen te koop die je in je krukas kunt persen.

waar zijn er dan zo een drijfstangen te koop?
 
omdat men cilinder juist is vastgelopen en ik meer dan 70cc wil gaan en een big bore lijkt me van goeje kwaliteit te zijn ipv 2fast waar de wanden ernogal snel uit gaan vliegen
 
je weet dat de standaard timing van de big bore om te huile is?
dat je daar best wel wat tijd en geld in moet steken wil je dat goed krijgen?
dat de wanden van een 2fast tegenwoordig best wel goed zijn als je er geen gekke dinge mee doet ?
 
omdat men cilinder juist is vastgelopen en ik meer dan 70cc wil gaan en een big bore lijkt me van goeje kwaliteit te zijn ipv 2fast waar de wanden ernogal snel uit gaan vliegen

mja , je moet echt niet verwachten dat die luttele paar cc's je meteen even meer gaan brengen ..

je moet je niet blind staren op een 80cc , klinkt heel wat maar het is niet het aantal cc's wat het perse doet..

en bovendien kun je nog heel wat meer met 70cc dan jij denkt waarschijnlijk , er zullen zelfs wel 50cc scooters zijn waarvan jij nog versteld van zult staan wat die doen in verhouding tot gemiddelde 70cc setups..

eigenlijk heel je je alleen maar moeilijkere dingen op de hals terwijl je nog zoveel meer uit een 70cc kunt halen.
 
Back
Top