This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

bidalot s2 - top van 75 teller ??

Insert_Name_here

Well-Known Member
he luitjes.
heb vandaag een bidalot s2 op m'n scoot gezet.
sproeier 82 erin gezet. multivar zat er al in met 6 gr. rollen + gele malossi drukveer. duz ik rijden, komt ie echt niet verder dan 75 op de teller. hij trekt wel aardig lekker, maar de top is dus niks. hij trekt lekker door naar de 70 en gaat dan langzaam naar de 75 toe. hij verzuipt trouwens als ik hem stationair laat lopen zonder choke. dan slaat ie af. dus dat wordt dan toch een groetere sproeier. maar dan nog. hij hoort gewoon veel harder te kunnen nu. kan iemand me helpen?:'(
 
Last edited:
mja, mijn neo'sje liep met std cil. en een ander pijje 85-95 teller. Een S2 lijkt me wel een redelijk pijpje. Die pijp is nog begrnesd, of je kunt niet afstellen. Neem ook een hogedrukpetje, dat helpt echt qua koppel.
 
Originally posted by SR_Sjeezer
heb je em trouwes helemaal ontgrensd? Zit prop voor in de bocht en een buis in je demper

als dit echt zo is dan zit dat er nog in. heb hem helemaal nieuw in doos gekregen en er nix aan gedaan.
zit er in een neo's wel een luchtfilterbegrensing?
heb nu duz sproeier 82, gele drukveer malossi, 6 gr rollen. en hij verzuipt als ie stationair loopt, ook op choke. duz dan moet ik toch een kleinere sproeier :S
 
Last edited:
Originally posted by Jezus


als dit echt zo is dan zit dat er nog in. heb hem helemaal nieuw in doos gekregen en er nix aan gedaan.

Ja, dan hebben we je probleem gevonden.

Er zit vanvoor aan de uitlaat (waar je hem vastschroefd op de cilinder) een prop. Haal die er maar eerst uit
 
jezus??? zeker weer opgestaan?
maarja. KLEINERE sproeier! watdenk je nou verzuipen en dan een nog grotere sproeier/?
Veel plezier VERZUIPEN IS TE VEEL BENZINE grotere sproeier is NOG MEER BENZINE.
En de sneheid mischien een dip er in /????
6 gram wel wat hoog1!
kijk eens hoe hoog je snaar komt!!! kijk of je vario niet versleten is!!!!
 
Originally posted by Sam


Ja, dan hebben we je probleem gevonden.

Er zit vanvoor aan de uitlaat (waar je hem vastschroefd op de cilinder) een prop. Haal die er maar eerst uit

als ik in de uitlaat kijk (waar je hem vastmaakt op de cilinder) dan zag ik nix zitten.......en die buis in de demper...
zit die vooraan?
 
die demperbegrensing begrenst nauwelijk, een m8 van me heeft hem er nog inzitten en die presteert ongeveer hetzelfde als toen ik ook alleen die uitlaat had.
die begrenser in het begin van de pijp, dat rondje in de bocht begrenst wel behoorlijk dus sloop die er ff uit.
 
gisteren ben ik met mijn bida onafgesteld op de rollerbank geweest 0,7 :# hahaha. Meteen die dag ff naar de dealer geweest (want 's middags ging er een dr70 stage 2 getuned onder) afstelling is 88sproeier,polini goud en 5,1gr rolletjes. Dus ga gewoon voor een 70.
 

Ik heb er ook mee gereden en liep steeds baggerder, en toen ik de buis eruit had trok ie veeeel harder op en liep mooi