This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

bidalot c20/c16 allebei 230,-?

Status
Not open for further replies.

marbossi

Well-Known Member
Ik heb eerst goed gezocht maar kan niks vinden over de prijzen op scootparts m.b.t. de bidalot c16 en c20. Ze zijn allebei even duur... Op 50cc en easyparts zijn ze niet verkrijgbaar. Bij jps kost de c16 met kevlar demper 211 euro en de c20 met carbon demper kost daar 258 euro. Op scootparts kosten allebei de uitlaten 230 euro waarbij de c20 als enige verschil een kevlar demper heeft itt carbon. Ik denk dat ze waarschijnlijk gewoon allebei kevlar dempers hebben.
Weet iemand of scootparts een fout heeft gemaakt met de kosten van de bidalot's? Of kan ik beter mijn mond houden en net doen of ik dit topic nooit heb gemaakt?

Originally posted by Jeroen
DNA-Menno ff een vraagje: lik jij die gast zijn aarsch ofzo?

Hij steld daar toch een vraag over :|
Wie kan die nou beter beantwoorden dan marcel zelf, ik zag net in brommershoptopic dat hij ook lid was, voorheen wist ik niet eens dat hij aangemeld stond :|

Je bent een aars 0?

iddd wat kom jij nou kankerloos replyen op menno, die jongen heeft niks aan jou met je zogenaamde stoere en bijdehande reply, en voor de topic starten, mail scootparts idd even, marcel weet er aardig wat van af (zie ervaring met hem), en je hoeft er niks te kopen als je het niet vertrouwt maar navragen kan altijd

Stop anders ff met ziektes rondgooien waar je duidelijk geen flikker vanaf weet.. "kankerloos" replyen waar slaat dat nou weer op? Ga gewoon ontopic ofzo.

Originally posted by monstaboy
Stop anders ff met ziektes rondgooien waar je duidelijk geen flikker vanaf weet.. "kankerloos" replyen waar slaat dat nou weer op? Ga gewoon ontopic ofzo.

gelukkig ga jij wel ontopic en help je die jongen bij zijn vraag, eronder staat toch gewoon dat hij marcel een mailtje kan sturen voor zijn vraag, die weet er genoeg over, en sorry als ik je beledigd heb met mijn gevloek, excuses daarvoor, maar was het echt gewoon zat! excuses bij deze voor jou en de topicstarter,

excuses aanvaart, maar de reden dat marcel niet mail is dat hij dit een reden zou kunnen vinden om wel degelijk de prijzen te laten verschillen en misschien dat daardoor de c20 in prijs omhoog gaat. Allemaal speculaties uiteraard0?

Wtf doe jij nou tof gast? Dit was niet alleen op dit topic gericht.

Dag, Jeroen

Status
Not open for further replies.