Adit »TJ Tuned Rox« 21 September 2004 #1 Hey weet iemand toevallig het NR van de Bidalot C16 aangezien ik hem Niet meer bij van der Kruijs Zie staan voor Mina ( Aerox ) En Bij Scootparts.nl het nogal onduidelijk is. Is het deze: 15001810 Of een andere? Alvast bedankt
Hey weet iemand toevallig het NR van de Bidalot C16 aangezien ik hem Niet meer bij van der Kruijs Zie staan voor Mina ( Aerox ) En Bij Scootparts.nl het nogal onduidelijk is. Is het deze: 15001810 Of een andere? Alvast bedankt
W webmaster Scootparts Banned 21 September 2004 #2 bidalot C16 / c20 de bidalot c16 en c20 zijn uit productie, in een ander topic heb ik daar al eens uitgebreid uitleg over gegeven. Het is op dit moment nog steeds niet zeker of die wel weer gemaakt gaat worden. Meer info bij importeur Tiben in Ter Apel. www.tiben.nl Upvote 0 Downvote
bidalot C16 / c20 de bidalot c16 en c20 zijn uit productie, in een ander topic heb ik daar al eens uitgebreid uitleg over gegeven. Het is op dit moment nog steeds niet zeker of die wel weer gemaakt gaat worden. Meer info bij importeur Tiben in Ter Apel. www.tiben.nl