This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Bida

volgens mij is het de c20 die "overgenomen" is door bidalot. ik zag richard millius er mee rijden, als 2 druppels water met die van arne...
 
Ik dacht dat dit ondertussen al bekend was ? Bidalot en Yasuni zijn gewoon hetzelfde. de S2 = Z en die nieuwe bida = c16(kan ook c20 zijn).

Ze rollen ook gewoon van dezelfde band af overigens.
 
Hee ik heb ook een bidalot eronder..
Deze zat er al onder maar hij trekt redelijk op hoor en ik vind het geluid ook wel mooi alleen op zijn top net 2 decibel te hard...
Maar trekken doet ik wel dus.
 
Maar trekken doet ik wel dus.


hahaha jij of je scoot (geintje)
ik heb ook een bidalot onder mn aerox en ben er heel erg tevreden mee scoot trekt goed op en top is ook netjes (87.5 digi 95 teller)
en vermogen 6pk
 
Owja die area heeft zo'n fake digi tellertje.
ff niet aan gedacht , word al duidelijker nu
 
ik hoorde ook dat er nieuwe bida uitlaten die dys yasuni c16 zijn met bida logo erop.
 
Beide natuurlijk alleen laat ik er een over aan mijn vriendin en de ander aan mijn scoot
Nee maar wat is je setup voor de rest ?? Of alleen maar die bidalot en ring uit vario ?? Of nog andere shit. ?? En is die super mooie aerox van jou met die bidalot waar met witte letters bidalot op geschreven staat ??? Die vind ik zeker mooi.
 

die blauwe aerox met finishvlag en letter R is van mij ja,letters is een sticker krijg je erbij
scoot is onbegrensd met 84 sproeier verder orgineel jah
binnenkort een multivar
 
Originally posted by Silverforce:
zeker bruute aerox die met die R achter op oh verkoop je die? Die scoot is bruut!

ben wel benieuwd wat ze ervoor over hebben.
Als de prijs goed is wel.(denk het niet)
 
als ik geld zat zou hebben zou ik je er 6000 voor geven echt geil dat ding......
Maar no way dat ik zoveel centen heb
 
Originally posted by Silverforce:
hoeveel heeft ie op de teller staan. Dat ding is geil man.

er staat 2500 op de teller hij is net een half jaar oud
 
Originally posted by jorenv:
als ik geld zat zou hebben zou ik je er 6000 voor geven echt geil dat ding......
Maar no way dat ik zoveel centen heb
6000? hahah dan ben je wel heel erge eppo!!

mja...2500 km eh?

ik geef ehmz..3500
 


hmmzz over eppo's gesproken

hallo hij is 6 maanden oud!!!!!!
en heeft dus bijna nix gereden