bida c20 of c16

Status
Not open for further replies.

thug_16

Well-Known Member
ik heb een top performance cil met 8 spoelpoorten en een 19mm dellorto carb en nu ben ik aan het twijfelen tusse die bidalot c16 of een bidalot c20!! maar ik wil dus weten welke uitlaat t beste is van die 2 ?? ik hoor t wel!!! laterzzz
 
Advertisement - register to remove this

omdat die blaten misschien....
c20 is gewoon voor getunede aluminium cilinders
Mocht je de c20 op je top performance zetten hou je helemaal geen koppel over ( trekkracht) gaat ie ws alleen maar toeren draaien.
 
je hoort vaak dat met een yasuni r/shot/for race een hoger koppel behaalt wordt dan met c16

Met een Shot haal je 100% zeker meet vermogen uit die cylinder.
Maar koop gerust een C16. Dan hoor je ook bij de Yasuni Crew, da's wel c00l natuurlijk.
 
jah zeker weten en jah ik weet dat er met een shot of nardo veel uit te halen is maar ik vind c16 en c20 kanker dik dus daarom wil ik een van die 2 gaan proberen en als t dan egt niet rijd dan is ie zo weer weg en dan zit er ook zo weer een shot op
 
ik vind c16 en c20 kanker dik




Logo_kankerbestrijding.gif


7434x179g.jpg




????
 
Aidix ik zou geen betere post kunnen geven, masterlijk gewoon rofl.

/me gaat kapot.


@ topicstarter als je toch maar een uitlaat koopt die er het "kankerdikst" uitziet voor jou waarom moet je dan een (kansloze) thread openen ?
 
tja ik vind m dik en ik weet dat ie goed is dus alleen ik twijfelde maar ja en over dat woord dat woord is gewoon een stopwoord van iedereen hier dus al ik dat zeg zeg ik dat
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top