This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Bida c20, Dell 21, Mhr vl 14, Doppler veer, nog std spul.

Status
Not open for further replies.

Alain #47

for bitches and ho's
Ey hierbij bied ik mijn onderdelen aan die ik niet meer gebruik.

Regels
-Alleen bieden als je echt intresse hebt.
-Ook alleen als je direct geld hebt.
-Geen rembours, als het geld binnen is stuur ik het meteen op.
(Je kunt eventueel al mijn gegevens hebben, woonplaats, tel enz.)
-Je kunt het ook gewoon komen afhalen
-Bieden kan maar houd het reëel.

Te koop:

Dell'orto 21mm:
VERKOCHT!


Bidalot c20:
Deze uitlaat is nog in een goede staat, hij heeft helaas wel een heel klein deukje van 1 bij 2 cm helemaal niet diep! en geen prestatie verlies! ook gemonteerd niet zichtbaar. De deuk zit namelijk aan de achterkant bij de velg.
Verder laat ook het carbon een heel klein beetje los maar dit is verholpen met 2 tywraps, verder ook helemaal geen probleem. Laats nog een nieuwe flens ervoor gekocht bij EPC, de pijp is altijd goed ingesmeerd en onderhouden.
Staat te koop wegens aankoop c21.


Prijs: bieden.

Doppler veer + Stage 6 ophoogblokje:
De veer is in een zeer goede staat, en heb hem een tijdje terug nieuw gekocht, ook helemaal niet veel mee gereden, foto's spreken voorzich.
De veer heeft een lengte van 280mm. Bij het ophoogblokje is wel de schroefdraad eruit maar er kan gewoon een moertje achter.
Staat te koop wegens aangekochte fournales.

Prijs: bieden.

Compleet std blok:
Ik heb geen idee hoeveel km het blok heeft gelopen, omdat ik altijd met sportstuur heb gereden en de vorige eigenaar ervan ook. (waarschijnlijk niet meer het jongste.) Het blok is wel heel smerig maar ik heb geen zin om het schoon te maken. Het blok is ook 100% lopend onder mijn scooter vandaan gehaald, en liep ook altijd goed. Het zijn allemaal std onderdelen op de 17,5 carb na. Vario en ori spruitstuk staan niet op de foto, maar zijn er wel bij.
Staat te koop omdat ik van mijn straatscooter een sprinter heb gemaakt.


Prijs: bieden.

MHR vl 14 membraan:
In goede staat, te koop wegens overstap op V-force

Prijs: bieden.

Aerox voorvelg + as:
Voorvelg kan een spuitbeurt gebruiken, en de as is splinternieuw nooit gemonteerd.

Prijs: bieden.

Aerox voorpoten:
Goede staat, gedeeltelijk gepolijst (kan beter)

Prijs: bieden.

Beta ark dd velgenset:
Goede staat, achtervelg kan een spuitbeurt gebruiken, en achterband is een beetje kaal. Voorvelg nog strak in de lak en voorban (michelin bopper) nog in goede staat.

Prijs: bieden.

Voor meer vragen of foto's pm maar of laat een berichtje achter.
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.