bida c16

digich33

Well-Known Member
ik heb ff een vraagje... op de site van pim casteelen staat:



Merk
Bidalot
Type
Race 50 min h
Prijs
175.00
c16.jpg


is dit nou de bida c16 ?? en waarom is hij zo goed koop.... er staat daar boven ook een bidalot s2 en die is 155 eppo's....


edit:// daar onder staat de c20 versie denk ik daar staat 70 racing ipv 50... en die kost 239 eppo
 
Advertisement - register to remove this

Site maakt een fout denk ik.
Het volume van een C16 is te groot om op een 50cc te gebruiken.
Wat de prijzen betreft, kan ik niets op zeggen. Ken namelijk geen prijzen uit m'n hoofd ;)
 
Dan kan het een typfout zijn.
Misschien is die bida van 155euro een S met blauwe demper en die van 175 een S2 met carbondemper. Dan maken ze dus een fout met prentje én tekst.
 
Originally posted by DME3
Site maakt een fout denk ik.
Het volume van een C16 is te groot om op een 50cc te gebruiken.
Wat de prijzen betreft, kan ik niets op zeggen. Ken namelijk geen prijzen uit m'n hoofd ;)

wat is dat voor nutteloze opmerking, bij de sobw st klasse rijden ze met 50cc AC en 14mm carb nog met C20 zelfs
 
Op een stnd cilinder maakt het bijna geen zier uit, maar op pakweg EVO50 zal een C20 het véél beter doen dan een C16! Verder ga ik hier niet meer op in, terug on-topic ;)
 
Originally posted by DME3
Op een stnd cilinder maakt het bijna geen zier uit, maar op pakweg EVO50 zal een C20 het véél beter doen dan een C16! Verder ga ik hier niet meer op in, terug on-topic ;)

Bij een vriend van me pakte dat ook beter uit op zijn evo50.

Ontopic:
Zo te zien is het wel een c16 he. Want het merk van de uitlaat zelf zit bij een c16 helemaal links en bij een c20 meer bij de demperklem. En ik zie er geen S2 in ofzo.
 
Fotot is idd C16, maar denk niet dat je een C16 kan kopen voor 175euri (dat is namelijk de prijs van een S2 met carbondemper, heb wat opzoekingswerk verricht ;) ).
 
Back
Top