bezwaarschrift

Jasper

SM.. it's an attitude!
hmmmmmmm, ik heb net dus mijn boete binnengehad, en daar zou ik graag bezwaar tegen maken aangezien er geen koeling was aangesloten, moet dit eigenlijk bij lc of alleen bij ac of bij allebei?!? wanneer het alleen bij ac moet kan ik het dus vergeten maar anders niet
smile.gif
ow, het is 'maar' 180 piek, maar daar kan je toch wel wat leukere dingen mee doen dan aan die flikkers geven.......
 
Advertisement - register to remove this

jasper, dat moet bij zowel lc als ac.
Omdat immers de koelvloeistof waarmee je cilinder gekoeld wordt ook gekoeld moet worden. Dit gebeurd doormiddel van lucht. Nou kan een lc brommer wel even zonder die luchtkoeling, maar niet super lang. Dus is die koeling bij de rollerbank wel verplicht.
Ga maar eens in de zomer een tijdje voor een rood stoplicht staan als je al een goed stuk hebt gereden. Dan loopt je temperatuurmeter ook wel op. Of als je alleen heel langzaam rijdt, dan krijgt ie ook te weinig luchtkoeling.
 
jah, d8 ik ook al, maar aangezien ze maar ff blazen (paar minuten) d8 ik dat die afgifte aan koelvloeistof wel genoeg zou zijn......
ow, er staat trouwens ook nog een fout in die brief die ik van dat incasso bureau kreeg, er stond iets van: "aangezien we bij u een verkeersovertreding hebben waargenomen hebben wij u laten stoppen" blablabla, maar dat is helemaal niet zo, reed gewoon normaal en stond bijna stil om af te slaan........
ik heb dus vrij veel vertrouwen om eronder uit te komen
smile.gif
 
Is het zo dat een AC harder zou gaan als ie niet gekoeld wordt dan? zal toch niet?
 
Originally posted by DenniZ-X:
Is het zo dat een AC harder zou gaan als ie niet gekoeld wordt dan? zal toch niet?
Nee, maar je scoot moet wel koeling hebben, anders gaattie kapot...
 
Back
Top