Danny Eden
New Member
Goeie middag ik zit met een probleem met mijn benzine pomp van de nrg ik rij een nrg met een 70cc dr watergekoeld. en nu heb ik waarschijnlijk in nog geen week tijd 2 pompen om zeep geholpen. mijn probleem vindt eigenlijk plaats als ik rustig aan het rijden ben zeg ongeveer een kwart gas tot half gas. dat stottert die als de ziekte. de eerste pomp die ik eronder had die bleef gewoon door lopen zonder dat de motor is gestart. mijn eerste reactie was pomp kapot vervangen dus dit gedaan de eerste paar kilometer na vervanging was prima. maar na een dag hier mee rond te hebben gereden begonnen weer de zelfde problemen. slang los gehaald en de tank loopt dan gewoon leeg. volgens mij hoort dit niet te gebeuren. mijn vermoeden is dat de druk die het blok opbouwt teveel is voor de pomp waardoor deze steeds stuk gaan. heeft hier iemand ervaring of weet een oplossing voor dit probleem. want altijd maar volgas rijden is ook de optie niet!
hier de volledige setup zo als die nu hier staat:
nrg power van 2009
17.5mm carburateur met scherpe naald deze staat op de middelste stand op het moment
70cc dr laag toerige cilinder
malossi multivar 8.2 gram rollen
sito plus uitlaat zonder prop
standaard brandstof pomp piaggio
paars druk veer malossi
standaard trek veren.
meer info nodig vraag maar
hier de volledige setup zo als die nu hier staat:
nrg power van 2009
17.5mm carburateur met scherpe naald deze staat op de middelste stand op het moment
70cc dr laag toerige cilinder
malossi multivar 8.2 gram rollen
sito plus uitlaat zonder prop
standaard brandstof pomp piaggio
paars druk veer malossi
standaard trek veren.
meer info nodig vraag maar
Last edited: