Met enige regelmaat met opzet ja. Maar je vroeg niet of dat is op de openbare weg
In elk geval, met de CRF 250 regelmatig op circuit (cross-circuit btw).
Wanneer ik met een demo motor op de openbare weg ga, dan uiteraard niet, is en blijft niet mijn eigen fiets. Soms komt het dan weleens voor dat het toch gebeurd, maar dan is dat meestal op vermogen bij stoplichten etc. (Voornamelijk met de nieuwe Fireblade, CB1000RR etc).
Ik zag trouwens op de vorige pagina een post over dat je een motor zoekt waarbij het zowieso niet kan, dat denken er veel van een Gold-Wing ook, maar tegendeel is bewezen:
[ir]http://users.skynet.be/eurotrash-topper-wings/Wings/1gw1800wheelie.jpg[/ir]
(ik heb inderdaad een keer achterop gezeten tijdens een wheelie met zo´n ding, maar dan voel je je toch echt niet relaxt :7)
Ow jah, teveel wheelieën is inderdaad niet gezond voor je motor:
[ir]http://www.mobydyno.co.uk/22184.jpg[/ir]