Bewijs radarcontroles deugt niet

  • Thread starter Thread starter lief
  • Start date Start date
Originally posted by nick@senda_wtb
oke nu heeft de overheid minder inkomsten en moeten ze meer dokken en hoe gaan ze dat trug verdienen.......precies op scootertjes!

:D alsof dat echt wat oplevert, wat denk je dat een agent per uur kost
 
Originally posted by Xander

Uitspraak: De agent is opgeleid in het goed gebruiken van het apparaat wat dat betreft heeft de agent dus per definitie gelijk. Verloren dus.

Daar kan ik zo kwaad om worden, wat je ook zegt, al heb je 100x gelijk, oom agent heeft altijd gelijk, echt die standaard 2 regels die me pa altijd zei:

1. Ik heb altijd gelijk;
2. Heb ik het fout, dan gaat automatisch regel 1 in werking.

Zo is het wel dus bij oompje agent.
 
Nou bij een paar maten van mij op hun school was een keer een vergaderen over ons dorpie en daar was ook die concerge van die school en het ging dus ook over de inkomsten van onze gemeent dat die omhoog moesten en hoe ze dat gingen doen:
1. verlichting van fietsers
2. MAAR VOORAL BROMMERS/SCOOTERS!
 
Originally posted by nick@senda_wtb
Nou bij een paar maten van mij op hun school was een keer een vergaderen over ons dorpie en daar was ook die concerge van die school en het ging dus ook over de inkomsten van onze gemeent dat die omhoog moesten en hoe ze dat gingen doen:
1. verlichting van fietsers
2. MAAR VOORAL BROMMERS/SCOOTERS!

Ja daar halen ze dus al die miljoenen vandaan .... :|
Met die tientallen fietsers en paar scooters op de rollerbank die ze op een dag naaien hebben ze de kosten van de "hardwerkende ambtenaren" er nog niet eens uit gewonnen.
 
Volgens mij was me pa net kapot vies geflitst. Maar zown 10 minuten daarvoor was ik met hem aan het ouwehoeren over dit topic....haha hij vet naar links sturen...dus mooi die foto op vragen :D ideaal dit soort ongein :)
 
Back
Top