Normaal krijgt je startknop de spanning via het remlicht.
Je kunt bijv de fase-draad naar je toeter pakken en die op je startknop aansluiten, zodat je altijd spanning op je startknop hebt. (bij veel scooters staat er altijd spanning op de toeter, en schakel je de massa met de toeter-knop).
Alleen niet zeuren als je tijdens het rijden perongeluk een keer die knop hebt ingedrukt, en nu je startmotor of rondsel kapot is
kan je hem dan niet gewoon op je accu aansluiten lijkt me wat makkelijker omdat er toch constante spanning op staat. Of zal ie dan langzaam je acuu leegtrekken.
jah want ik wil een remote control erop zetten
en dan op mijn elektrische start aansluiten laat maar zeggen
zodat ik hem op afstandsbediening kan starten
maarjah dan moet wel die beveiliging weg zijn
Ik heb zo'n alarm-systeem met electro start(afstand)...
Heb alleen alle draden van me alarm aan de juiste draden van me kabelboom moeten verbinden, met knijp-verbindingen....
Alles doet het perfect, en met de rem hoef ik niets te doen....
Als k m normaal wil starten, moet ik alsnog me rem indrukken...
Met afstand, hoeft dit niet...
een vriend van me heeft ook zo'n alarm laten installeren en nu wil hij niets liever dan dat ding er terug uitslopen. als het hard waait gaat het om de 5min af dus denk er mss toch nog es over na
een vriend van me heeft ook zo'n alarm laten installeren en nu wil hij niets liever dan dat ding er terug uitslopen. als het hard waait gaat het om de 5min af dus denk er mss toch nog es over na
Elke goede scooterzaak kan ze wel bestellen....
Alarm kost tussen de 100 en 125 euro, dan komt er nog een kabel-boompje bij, die kost rond de 15/25 euro....
Ik heb zelf compleet 110 betaald(jarno part service, in rotterdam)...