Beta rr50 start niet

Rooney_Beta70cc

New Member
Ik heb een beta rr50 2018 model met veel aanpassingen. Er zit een airsal 70cc cilinder, mvt onsteking en nog veel onderdelen van stage 6.
Nu wil mijn brommer niet meer starten met de kickstart (geen elektrische start)
Ik heb compressie, bougie vonkt en krijgt benzine en de carbrateur is helemaal schoon.
Heeft iemand nog tips wat ik kan doen of breng ik hem best eens binnen?
 

Attachments

  • C522997A-1360-4241-A1B6-58AFDF6200A5.jpeg
    C522997A-1360-4241-A1B6-58AFDF6200A5.jpeg
    257.7 KB · Views: 28
  • A05A9077-2FE1-456E-91E7-E94F08D592A5.jpeg
    A05A9077-2FE1-456E-91E7-E94F08D592A5.jpeg
    304.6 KB · Views: 25
  • FCF2DD08-9FD9-49E3-A254-7934D4AAB28E.jpeg
    FCF2DD08-9FD9-49E3-A254-7934D4AAB28E.jpeg
    267.7 KB · Views: 28
Advertisement - register to remove this

Raar ,,, als je vonk heb , de bougie word nat , zou er een explosie moeten plaats vinden , dus aanslaan .
Zo niet ... trekt de Brommer ergens valse lucht .
Spruitstuk , Vacuum slang indien aanwezig , Krukas keerringen , Carterkamer van de Krukas.
 
Raar ,,, als je vonk heb , de bougie word nat , zou er een explosie moeten plaats vinden , dus aanslaan .
Zo niet ... trekt de Brommer ergens valse lucht .
Spruitstuk , Vacuum slang indien aanwezig , Krukas keerringen , Carterkamer van de Krukas.
Zo veel verstand heb ik er jammer genoeg niet van, ik weet de basis dingen een beetje en voor onderhoud enz maar de brommer zelf is gebouwd door een bedrijf en ik heb hem overgekocht van de eerste eigenaar die dat heeft laten doen. Hij starte altijd met de kickstart zo ook afgelopen week dan liet ik de koppeling perongeluk los en kreeg hem daarna niet meer aan gekickt...
 
Raar ,,, als je vonk heb , de bougie word nat , zou er een explosie moeten plaats vinden , dus aanslaan .
Zo niet ... trekt de Brommer ergens valse lucht .
Spruitstuk , Vacuum slang indien aanwezig , Krukas keerringen , Carterkamer van de Krukas.
heb zonet eens gaan kijken, spruitstuk was wel wat versleten en sloot niet helemaal dicht zeg maar.
zou dat het kunnen zijn?
 
Is dit een ja voor dat het daar aan licht? Zoja heb net een nieuw spruitstuk en bougie besteld dus hopen dat dat het is. Bougie was al aan de oudere kant maar een nieuwe kan nooit kwaad.
 
Hoe oud is dat Spruitstuk ? Rubber droogt uit , je ziet diverse haarscheuren , dat is zo wie zo niet goed .
Tevens is mijn advies Merk Benzine te tanken , hoog Octhaan , RON 98 , al die andere Benzine met al die rotzooi wat ze toevoegen is echt niet goed voor oa Rubber .

Btw... Mooie Brommer !
 
Hoe oud is dat Spruitstuk ? Rubber droogt uit , je ziet diverse haarscheuren , dat is zo wie zo niet goed .
Tevens is mijn advies Merk Benzine te tanken , hoog Octhaan , RON 98 , al die andere Benzine met al die rotzooi wat ze toevoegen is echt niet goed voor oa Rubber .

Btw... Mooie Brommer !
Ik heb geen idee eigenlijk, nieuwe blok heeft nog maar 9uur gelopen en het frame enz heeft 2500km staan dus kan al wat ouder zijn.
Heb een nieuw spruitstuk besteld en die komt eraan deze is toch aan vervanging toe. Meestal tank ik euro95 en 10%ethanol. Niet echt goed voor de brommer maar dat is het enigste dicht bij mij. Ik ga wel eens kijken voor betere benzine.

Bedankt man! Ben er heel trots op veel tijd gekost wel
 
Back
Top