Rooney_Beta70cc

New Member
Ik heb dus een beta rr50 2018, hij liep perfect tot weekje geleden. Hij gaat niet meer aan met kickstart, bougie vonkt en krijgt benzine,geen valse lucht,genoeg compressie. Soms slaat hij wel aan maar verzuipt dan direct bijna, ik denk dat de vlotter kapot is want zelfs als ik geen gas geeft blijft hij benzine geven. Aanlopen gaat niet echt is een 70cc en is redelijk zwaar, Iemand nog een idee of tip?

Groetjes
Rooney_betarr70_


Specs:
Airsal 70cc
21mm dhellorto carbu
Stage 6 spruitstuk
Stage 6 krukas
Stage 6 membraan
Stage 6 luchtfilter
Mvt onstekking
Ngk br9eg
Polini 5plaats koppeling
 

Attachments

  • CA78D870-E789-44EF-AFAD-CD9C53DD5003.jpeg
    CA78D870-E789-44EF-AFAD-CD9C53DD5003.jpeg
    175.1 KB · Views: 8
Advertisement - register to remove this

Als je carburateue benzine blijft geven ook als je geen gas geeft of probeerd te starten dan loopt je vlotter over, zit er waarschijnlijk een vuiltje tussen
 
Als je carburateue benzine blijft geven ook als je geen gas geeft of probeerd te starten dan loopt je vlotter over, zit er waarschijnlijk een vuiltje tussen
Carbu al meerdere keren schoongemaakt en bleef benzine geven toen, ik denk het kogeltje bij de vlotter in de carbu kapot is of de springveer daar.....
 
Heb je de vlotternaald er ook uit gehad en het toegangskanaaltje en de vlotternaald schoon gemaakt?
Sluit de vlotternaald goed af als je op de nippel van het toegangskanaaltje van de carburateur blaast en je duwt de vlotter naar boven?
Zit er geen brandstof in de vlotter zelf zodat deze niet of minder goed drijft op de brandstof in de vlotterkamer?
 
Heb je de vlotternaald er ook uit gehad en het toegangskanaaltje en de vlotternaald schoon gemaakt?
Sluit de vlotternaald goed af als je op de nippel van het toegangskanaaltje van de carburateur blaast en je duwt de vlotter naar boven?
Zit er geen brandstof in de vlotter zelf zodat deze niet of minder goed drijft op de brandstof in de vlotterkamer?
Helemaal schoongemaakt en sproeiers enz met lucht gedaan zit geen vuiltje in, vlotter is leeg enz maar nog steeds niks. Wilt gewoon niet aanslaan op een of andere manier
 
Back
Top