Beta ark wil starten al ik accu aansluit

Advertisement - register to remove this

Startrelais is verbrand.
Vervangen dus.

Vaak is de oorzaak te lang blijven doorstarten met ee slechte accu, de relaiscontacten staan te klapperen of schakelen niet snel genoeg.
Daardoor krijg je vonkvorming tussen de schakelcontacten en lassen uiteindelijk tegen elkaar.
 
het is onmogelijk dat je elektrische start gaat draaien als je de relais los hebt zitten. Of de stekker moet kapot zijn en daardoor kortsluiting maken. Maar van dat laatste heb ik nog nooit gehoord.
 
Hij is origineel en ik was bezig met een led achterlicht installeren en toen wou ik testen en toen deed die dat kan het ook zijn omdat ik alle verlichting voor nu ff heb losgekoppeld?
Post automatically merged:

Heb je alle 4 de draden van het startrelais los getrokken of alleen de 2 stuurdraden (de 2 dunste dus).
Ik heb doe hele stekker losgetrokken
 
Maak eens een foto van wat jij denkt dat het startrelais is want als je alle draden los hebt van het startrelais, is het bijna onmogelijk dat de startmotor nog draait of er moet wel iets heel geks aan de hand zijn!
 
Ik ben er een tijdje geleden erachter gekomen wat het alleen ben ik het vergeten te posten ik had per ongeluk de plus en min verwisseld op de accu en toen is er een weerstand op de stekker van het startrelais in een draadje gesmolten waardoor er kortsluiting kwam en die wou starten dit Is inmiddels verholpen
 
Back
Top