beta ark maakt raar geluid

lucas opten

New Member
beste scooterhulp

ik heb beta ark 2011 2takt en heb er vandaag rond de 40 km mee gereden, maar op mijn terugreis kwam er een raar geluid uit de kartekap als ik over 50 km/uur op de teller rij

de beta ark is wel opgevoerd (de vario ring is er uit een hij heeft een andere uitlaat)

als ik hem op de standaard zet en het wiel heen en weer haal heeft ie een heel klein beetje speling,

ik krijg deze donderdag een nieuwe band er op en de vario ring gaat er terug in.

hij heeft voor vandaag wel ongeveer 2 maanden stil gestaan

weet iemand hoe het komt dat ik dat geluid krijg

lucas opten
 
Advertisement - register to remove this

Je verhaal begint bij de carterkap en eindigd bij het achterwiel....

- Haal je carterkap eraf en controleer het rondsel op slijtage.. Als dat het geval is vervangen.. (en voor de rest de speling in het kickstarter pendaal controleren) Overigens ook niet vergeten een carterpakking tussen deksel en motor te plaatsen (hoort er namelijk tussen te zitten)

- Dat je achterwiel speling heeft is niet goed, waarschijnlijk het achterwiel lager dat vervangen dient te worden.. (daarbij meteen de hele vertandings kast na kijken)
 
Je verhaal begint bij de carterkap en eindigd bij het achterwiel....

- Haal je carterkap eraf en controleer het rondsel op slijtage.. Als dat het geval is vervangen.. (en voor de rest de speling in het kickstarter pendaal controleren) Overigens ook niet vergeten een carterpakking tussen deksel en motor te plaatsen (hoort er namelijk tussen te zitten)

- Dat je achterwiel speling heeft is niet goed, waarschijnlijk het achterwiel lager dat vervangen dient te worden.. (daarbij meteen de hele vertandings kast na kijken)

thnx ik ga er morgen naar kjiken
 
Back
Top